Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min er nå snart tre måneder og jeg har begynt å bekymre meg litt siden han brekker seg så lett hvis han får noe i munnen. Altså er det umulig med smokk for han brekker seg og enkelte ganger kaster opp noe skikkelig, og tran har jeg også gitt opp. Det var ikke så ille til å begynne med, men har blitt verre og verre.

Dette er vel ikke helt vanlig, vel? Kan det være at noe er galt?

Amming går forøvrig helt problemfritt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heii Nonsense,

Lille poden her har brekt seg helt siden vi begynte med fast føde, ca. 4 måneder og gjør det fremdeles (10 mnd). Vi skal til spesialist for å sjekke ut hva det kan være, han spiser for det meste fortsatt bare grøt og pupp. Så ditt svar på om det er vanlig, det er vel ikke kjempe vanlig, men ikke uvanlig heller. Han har aldri tatt flaske eller smokk, og det fordi han bare brakk seg når vi forsøkte. Så ikke mist motet hvis ting tar litt tid, man må bare være tålmodig og stå på sine meninger fremfor leger og helsestasjonen.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar, Smileymor!

Skal snart på tremånederskontroll, så skal høre mer da. Han har vært litt syk også, og da brakk han seg mye når han hostet, og uheldigvis har han nesten alltid befunnet seg i senga vår når sprutspyen kom... Mye lakenskifting. Tjohei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...