Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Dattern min har en emmaljunga duo edge vogn -stor og fin, særlig å sove i.. også har hun en mountain buggy swift (tre hjul -den vi egtlig har i bilen). Må vel sette Emmaljunga vognen i barnehagen da.. Så får vi bare bruke Buggyn hjemme, selvom den er dårlig på vinterføre.. Elller skal man kjøpe en tredje vogn? Jeg er gravid også, så da blir det veldig mye vogner etterhvert..
Mogop fikk augustgutt Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 I barnehagen vår frakter de fleste vognen frem og tilbake hver dag.
Sistah*G07*J09* Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 vi har hatt emmaljunga vogna vår i barnehagen i ett år nå. Står inni en garasje, så blir ikke utsatt for vær og vind. Har brukt å tatt den med hjem i helgene, fordi mini vil ikke sove i trilla (carena). Men nå når vi venter en til en i november, har vi fått en 2004simo kombivogn av en bekjent. Så nå står den i barnehagen permanent. å så har vi emmaljunga vogna + trilla hjemme hele tiden. Trillevogna ligger bare i bagasjerommet på bilen stortsett hele tiden. Fordi vi bruker den kunn når vi skal i butikker o.l. Emmaljunga vogna bruker vi når mini skal sove eller vi skal gå litt lengre tur
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 20. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2009 ..det kunne jo vært en mulighet, å kjøpe en billig vogn å ha stående i bhg og ta emmaljungvogna til den nye babyen. Hva med søskenvogn, er det nødvendig når eldste er nesten 2 år når den lille kommer?
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 kjøpte en gammel vogn til et par hundre kroner å satte i bhg. Vi triller ofte tur på ettermiddagene også, og jeg har ikke tid å dra med meg vogna til og fra hver dag. Hos oss har alle egne bhg vogner ( og de aller fleste er arvet eller kjøpt brukt...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå