Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Da jeg var barn hadde jeg en periode som jeg fantaserte at Jesus, Josef og Maria bodde på loftet i huset hjemme hos meg. Dette er fryktelig flaut å tenke tilbake på i dag, at jeg kunne fantasere noe så tåpelig - det er nesten gudsbespottelse, det, ikke sant?
maimamma:) Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Jeg vil ikke akkurat kalle det gudsbespottelse nei, du var jo barn, og barn fantaserer om mye rart
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Det er vel ikke mere tåplig enn å fantasere om at Gud finnes og har direkte påvirkning på menneskers liv?
mamma1980 Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 elelr like tåpelig som å påstå at Gud ikke finnes..... for finnes det gjør han for meg i hvert fall ånei ikke tåpelig å tenke slikt som barn. ingenting å angre på. ban har mye rare tanker ^^
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Gjør vel ikke noe? Er vel værre med dem som påstår at Jesus er Jødenes gud. Det må jo bety at de påstår Jødenes Gud er Jesus, sønn av Maria ......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå