<3 2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 hei, noen som ar tips for hard mage?? får aldri gått på do skikkleg :S takk
b77h Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 drikk MASSE vann vær i bevegelse så mye som mulig spis kiwi spis svisker kaffe pleide å hjelpe meg før, men det har jeg kuttet ut etter jeg ble gravid... kan også anbefale produktet "Laxplus" (husker ikke produsent, kjøper det hos soneterapaut) , som er helt ok å bruke som gravid. Det får gang på magen på en rolig og naturlig måte - ingen "flush"... Treg mage er naturlig når man er gravid, men det er ikke bare om det stopper helt opp.
<3 girls <3 Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 du får kjøpe på apoteket nåke i en hvit flaske.eg brukte det..brukte det på elste jenta også når hun var plaget...
Jahoo Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Mine supertips er smoothie med biola, kiwi og f.eks fersken eller plommer. Spis litt svisker ved siden av også. Ellers gjør jo lakris susen. hvis ikke noe av dette hjelper vil jeg anbefale en barneskje med laktulose fra apoteket hver kveld. Vips får du gått på do om morningen.. Smaker pjuk, men drikk litt Biola med en gang så merker du det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå