Gå til innhold

Mannen min ble sjekket opp nettopp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han var på butikken og der stod den lekre dama i kassen, og sa at hun likte han veldig godt. Hun visste godt at han hadde dame og barn hjemme.

Da han kom hjem var han i fyr og flamme, og kåt som et uvær, og da vi var ferdig i halmen fortalte han meg om episoden og at han hadde blitt så glad og at hun var jo sååå deilig også da!

Så jeg fikk nyte godt av det i kveld ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, detvar jeg som sjekket ham opp!

Jeg syntes så synd på ham der han sto i butikken.. Sliten og dradd..

Men så bra at noe godt kom ut av det, da!

Skrevet

hmm.ble du litt sjalu? jeg hadde blitt sjalu :S er det galt?..bare lurer

Skrevet

nei det er ikke no gærent i å bli sjalu, men jeg hadde blitt litt irritert om en som viste at min kjære har en dame og to barn hjemme å allikavel prøver seg på han så hadde jeg blitt litt irritert.

Skrevet

Morsomt å harselere med mitt innlegg om at jeg ble sjekket opp??..

Get a life, sister!

Skrevet

Ja ja, da er det ikke vanskelig å tenke seg at i hodet var det ikke DEG han hadde sex med....kanskje han burde holdt kjeft om episoden og heller sagt til deg; "Du var så vakker der du satt i sofaen at jeg bare ikke kunne vente" e.l.

Dumme mannfolk.

Skrevet

Ha ha, han høres ikke ut som et varp!

Og alder?? Tipper max 22.

Skrevet

Litt morsomt å se hvordan det ble om man snudde det andre veien.

Innlegget det er basert på hvor det gjaldt at hun ble sjekket opp på butikken og følte seg så bra etterpå og det skulle mannen få nyte godt av, fikk veldig mange positive tilbakemeldinger.

Men så fort det gjelder mannen, så blir ting snudd på hodet til at man burde dra fra han pga at han har hatt sex med deg med en annen i tankene. Bare litt morsomt å lese forskjellene :)

HI

Og btw, det var bare bullshit og litt morro fra min side da... Selv om jeg nok har dårlig humor.

Skrevet

Hadde ikke vært annerledes om det var omvendt da!

Ikke noe galt i å la partneren nyte godt av at man føler seg bra pga komplimenter e.l. fra andre, men greia er jo at da burde man vel la partneren føle at det er dem man er "kåt på", og ikke sånn: "Da han kom hjem var han i fyr og flamme, og kåt som et uvær, og da vi var ferdig i halmen fortalte han meg om episoden og at han hadde blitt så glad og at hun var jo sååå deilig også da!"

Hele historien, selv om det var oppspinn, hadde jo vært helt OK dersom han ikke hadde sagt det han sa på slutten. Skjønner? (Antakelig ikke).

Skrevet

Jeg tror selv at jeg ikke er sjalu,men respekt det FORVENTER jeg i et serisøst forhold...Hvis mannen kom hjem her kåt og helt påstyr...ja og deretter severte meg den historien,ja da skulle det jaggu bli lenge til neste gang!!!!!Jeg hadde nok også trodd at han hadde fått et illebefinnende om han ikke hadde tålt å bli sjekket opp uten å bli opphisset av det,herrejessu sier jeg bare...!!!

Skrevet

Jeg kan forstå at noen reagerer med at han hoppet på kona han har hjemme, men tingen er jo det at han ikke kan noe for det og vi menn er ikke vanskelig å tenne. Skal liksom ikke alltid så mye til

Hvor ofte har ikke dere blitt sjekket opp ute på byen og så gått hjem for å ha sex med mannen deres i ren opphisselse av hva som har skjedd på byen?

Forskjellen er som noen nevner at han fortalte hva som var årsaken til det.

Skrevet

Jeg har nok blitt sjekket opp,men heldigvis(og det mener jeg helt alvorlig)så er jeg så knytta til mannen min at jeg faktisk ikke blir opphissa av det og har derfor ikke gått hjem for å bli pult av den grunn...

Skrevet

Jeg sa ikke noe om dette til mannen min, som kan bli en smule sjalu, særlig siden det var siste kvelden han var hjemme på fire uker.

Vi hadde ikke sex fordi jeg var kåt på han som var hypp på meg, men fordi det fikk meg til å føle meg litt ovenpå fordi noen andre faktisk har lyst på meg..(hadde nok uansett hatt sex i går, siden det er fire uker til neste gang..)

Ingen problemer med mannen min, han gir meg den bekreftelsen jeg trenger, men av og til er det litt morsomt å få den utenfra også.. Forventer ikke at noen skal skjønne seg på meg, men det får så være..:)

Hilsen hun som virkelig ble sjekket opp på matvarebutikken igår!..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...