Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 nå er det tredje dama han er sammen med på et halvt år. baby er 8 mnd. bf er hos oss på samvær, og har h*n noen ganger med seg alene. nå har han blitt sammen med ei ungjente og mener at jeg ikke har noe med om hun OGSÅ skal få treffe babyn. jeg syns dette begynner å ta litt vel av, og vil ikke at babyn skal få møte denne dama før det evnt blir veldig seriøst. som jeg ser det har ikke denne dama noe med å treffe babyn. de har tross alt bare vært sammen i to uker. kan jeg si at jeg ikke føler meg trygg på å la han ha baby alene og ikke vil det?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Helt ærlig; dette er ikke noe du har noe med, og det skader faktisk ikke babyen å møte folk. Babyen vet ikke om sex og slikt, de ser likt på venner, kjærester og andre en møter. Dette sier jeg ikke for å være stygg. Jeg har selv vært der du er nå, med en bf som er helt fjern. Men samvær teller mye, og far har all rett til å vurdere selv, dessverre.
Gjest marie-s Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Må nok si meg enig med anonym over her. Når det gjelder antall damer så er det nok ikke før barnet begynner å bli 5-6 år at de i det hele tatt kan ha noen mulighet til å begynne å skjønne noe som helst. Man kan jo bare tenke selv, hvor godt kjenner vi mødre alle som barnet blir presentert for? Fjerne slektinger, venner som man ikke er sammen med hver dag, besteforeldre som bor langt unna osv. Det er nok vi voksne som har problemer med det at kjærester må kjennes godt før de møter en baby. Ville det vært anenledes om han to med seg ei ny venninne hver gang? Men når det er sagt så trenger ikke du å forholde deg noe særlig til henne før du ser at forholdet varer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå