Gå til innhold

Romerike


Molait

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også fra romerike og skal føde på Ahus. Gleder meg til å føde på det nye, fødte der juni 07 på det gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Romerike, på Fjellhamar =)

Vi er midt i flytting og alt annet kaos som følger med.

Fødte også på det gamle i 07', så gleder meg til å prøve ut det nye =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor også på romerike så det blir vel Ahus,spent...fødte på Kongsvinger for 6 år siden og det var rene himmelrike i forhold til gamle Ahus...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg fikk nr 2 på det nye Ahus... og er strålende fornøyd. Det var stor pågang når jeg kom inn og vi ble overlatt litt til oss selv men ellers var de veldig flinke...fødestuen er knallbra. Veldig bra oppfølging gjennom hele svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvilke nr jeg venter. Mistet tvillinger sist, så kanskje venter jeg nr 3, kanskje nr 3 og 4:) Jeg har 2 barn fra før sier nå jeg.

 

Født begge på ahus. Kunne tenke meg Vinger på siste, men avstand og få være hjemme lenge var og greit. Greit å prøve ut nye ahus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr. 3. Har født de andre på Kongsvinger og ønsker også Kongsvinger denne gangen. Koselig sykehus synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter vårt andre barn. Da jeg føde barnet vårt i 07 var planen å føde på abc klinikken på Ullevål, men siden jeg fikk over tiden så ble jeg satt i gang og fødte på føde A. Veldig førnøyd med Ullevål og syntes det var prima med familierommene på hotellet.

 

Så vidt jeg vet så er mange familierom på Ahus og de fleste havner på tomannsrom? Så jeg er veldig usikker om jeg skal søke plass på Ahus eller Ullevål. Eneste ulempen med Ullevål er litt lengre reisevei. Har hørt mye fint om nye Ahus da, det skal sies!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor i eidsvoll. ganske nøyaktig midt i mellom ahus og kongsvinger.

er vår første så har ingen egen erfaring. men venner og familie slakter ahus og roser kongsvinger opp i skyene, så jeg vil helst til kongsvinger.

samboern min har bestemt seg for k han da:)

hvordan går jeg frem for å "søke"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare si ifra til legen ved første kontroll:) Nå har jeg hatt mange som har født på nye ahus i det siste og alle er veldig fornøyde. Hadde veldig bra opplevelse både før og etter sist jeg og. Har bare hørt bra om Vinger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra sørum å skal føde på Ahus.

Min første ble født i bodø, (da bodde vi i nord) veldig fornøy med fødeavdelingen der.

Spent på hvordan det vil bli å føde på Ahus, en gang i april. Termin 5.april.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg bor i Rælingen og venter nr. 2. Fødte en gutt på gamle Ahus mars 08. Skal føde på Ahus også denne gangen. Blir fint med nytt sykehus.

Har termin 1. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...