Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Utgamle kjerringa på en rask handletur på den faste butikken.. En liten prat med en av de som jobber der, og plutselig forteller han meg at han liker meg veldig godt..hehe Jeg fikk bare frem at jeg syns han var en hyggelig fyr.. (Han vet at jeg har mann og barn!) Dette gjorde godt for selvtillten, noe mannen min nok får nyte godt av i kveld..
Mille** Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Så morsomt, gjør virkelig godt for selvtilliten ja. Fikk et utrolig hyggelig kompliment fra en kollega før ferien, gikk smilende rundt resten av arbeidsdagen. )
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Ja, det er en boost for selvtilliten! Særlig når han er skikkelig kjekk, og virker utrolig hyggelig!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Bra! det er slikt man trenger i blant det, alle sammen! Jeg også går litt rakere i ryggen da. Var i byen i går og en ganske ung fyr i cabriolet snur seg 180 grader rundt da han ser meg, smiler, blunker og sier "wow".. han så antakelig ikke barnevogna jeg sto ved siden av:) Og på en fest nylig ble jeg sjekkt opp av to på 22 og 23 år. jeg er 32 selv, men ser visstnok yngre ut, sies det. Det med alder begynner liksom å føles som et issue for meg selv om jeg ikke ser gammel ut, så da er det jo bra at det ikke bare er 40-åringer som prøver seg og:)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Sånne hendelser er så gode..Vi skulle alle bli flinkere til å rose fremmede av motsatt kjønn..En liten "flørt" som kan "gjøre dagen" for vedkommende,- får en selv til å føle seg vel,- og en dag hadde det vært vår egen tur til å motta ros..Rosende omtale som ikke trenger å bety "jeg vil ha deg her og nå";- bare et utrykk for at man føler velehag ved å se/høre vedkommende )
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Jeg er selv 31, og han som "sjekket meg opp" kan ikke være mer enn 22-23.. Får også høre at jeg ser yngre ut enn jeg er.. Var sammen med en som er ni år yngre for noen år siden.. Tør ikke fortelle om det til mannen min, så jeg måtte bare få det ut her..hehe HI
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Så teit da, er jo ikke vanskelig å se at det er samme person som har skrevet begge "sjekket opp" innleggene. Bare tull dette!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #8 Skrevet 19. august 2009 Hæ?.. Begge "sjekket opp"-innleggene? Hvorfor i alle dager skulle jeg lage et tulleinnlegg om dette???.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå