Gå til innhold

Teutonia spirit S3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt denne vognen?

Er dere fornøyd og har dere noe negativt å si om den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte den i 2007. Har vært veldig fornøyd, den er av god kvalitet. Det er jo selvfølgelig noe negativt med alle vogner, det er vel nesten umulig å få en vogn man er 100% fornøyd med. F.eks. har søstera mi en trehjulsvogn som er mye lettere, men den har dårlig skjerming på kalesjen, kan ikke snu sittedelen og tipper lett, så alt må veies opp.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med den, og skal bruke den på evt neste barn også.

Skrevet

Jeg er fornøyd. Stort sett...

Jo mindre babyen er jo bedre passer vogna syns nå jeg.

Bakerst i ryggen på sportsdelen er det en kant. Denne kanten blir ett problem når ryggen er i full sittestilling. Dette er på 08 modellen.

Ellers veldig enkel å trille. Tok litt større plass i bilen enn jeg kanskje trodde. Hjulene som er i plast kan lett skli i stedet for å rulle hvis man triller på glatte gulv f.eks i butikker.

:)

Skrevet

Vi har vært superfornøyd med denne vogna(06-modell). Det er den eneste vogna jeg har vært borti som er så stødig og solid, samtidig som du har svingbare forhjul. Utrolig deilig å trille i forhold til de klampene med fire rette hjul. Og den har tålt mye, og digg at hjulene er punkteringsfrie. Bagen er ganske stor, sånn at den tåler en baby som vokser. Det eneste jeg vil si har vært et minus, er bagen under som har en kant som ikke kan brettes ut, dermed kan det være litt kronglete å få inn store ting under der. Men ingen vogner ser ut til å være perfekt... Anbefaler den ihvertfall!

Skrevet

Jeg la den ut på finn samme dag den tippet overende med snuppa oppi.

Fungert ok som bagvogn men absolutt ikke som sportsvogn. Skikkelig ustabil.

Skrevet

Synes ikke dette er en god vogn. Kjøpte den i 07, og den var ok som dypvogn, men etter har jeg vært mye misfornøyd. Deler har knukket av og hjulene er ikke laget for vinter her. Stenene de bruker når de strør i gatene fester seg i gummien i dekkene og går inn i hjulene.

(Ang den kanten bak hodedelen på sportsvogndelen, så kan rettes ut. Hvis man vipper kalesjen helt ned, så ser man en liten "spak" på siden til å vippe ut slik at kanten blir bevegelig!:) )

Men neste gang skal jeg kjøpe tfk sin 3-hjuling!:) Mye bedre med luftfylte hjul!

Skrevet

Takk for tipset Shabby Chic 1.pp :D

Skal testes ut i kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...