Gjest Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Hva syns dere om å ta med seg det syke barnet sitt på jobb?
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Det kommer både an på hvilken jobb du har og hva som feiler barnet!
Mille** Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Nå har jeg en jobb hvor det er umulig, men jeg mener vel at hvis barnet er for sykt til å være i barnehage så burde det få bli hjemme å slappe av på sofaen. )
Gjest Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Det er ikke snakk om meg altså Jeg jobber i butikk, og når jeg kom på jobb i dag, så lå det en 4 år gammel jente og sov på gulvet. Hun hadde vært syk med oppkast i ett døgn, men pappan bare MÅTTE på jobb i dag...?!
Gjest Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Det blir helt feil uansett hvilken jobb man har. Syke barn (dvs for syke for bhg) skal være hjemme og slappe av. Så med mindre man har hjemmekontor kan det ikke forsvares i det heletatt. Dessuten synes jeg det er frekt overfor ev. kolleger å ta med syke barn som kan smitte andre (om det er noe smittsomt barnet har da ...)
Gjest Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Stakkars lita. Sjefen min hadde aldri hatt samvittighet til å kreve at jeg måtte ha med meg en syk unge på jobb enda jeg har eget kontor og sånn sett hadde kunnet tilby langt bedre forhold enn gulvet på rimi'n. De gangene jeg har hatt ting jeg har vært helt nødt til å få ferdig og småen har vært dårlig har jeg hatt hjemmekontor. Det er det nærmeste jeg har vært å ha med sykt barn på jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå