Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 At foreldre med barn som har alllergi, gluten og laktose må kjøpe inn egen mat til barna i barnehagen og på SFO. Når det blir lagd fks vaffler så får de kankje en is eller tørre kjeks. Jeg merker jeg blir sint i sånne tilfeller. I min gamle jobb var det helt vanlig at vi kjøpte inn til de som ikke tålte og lagde ekstra og det samme. Det hente at de fikk is men det var sjelden. MEN så fort barnehagen eller SFO får inn et barn som av relgiøse grunner ikke spiser svin da legges det til rette og betales av budsjettet. enten så legges det til rette for alle eller ingen. eller skal det være sånn?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Dytter litt på denne, jeg har tenkt å lage rabalder på jobben min pga at foreldre til allergi barn må kjøpe maten selv av egene penger. Synes ikke det er riktig, men at "svine"barna pølser av kalkun.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 LAG RABALDER Ser heller grunn i at de med feks. allergi skulle fått det dekket enn de med religion??? De med allergi kan jo ikke noe for det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå