Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Jeg har bare openoffice fra videregående skole, men jeg synes ikke det nå holder. Hadde Microsoft Office 2007, men det var bare prøveversjon når dataen var ny ifjor. Denne har nå gått ut. Jeg prøver å laste ned 2003 versjonen, men det kommer opp at jeg må i tilegg laste ned Office 2003 Service Pack 3 (SP3). Håper det holder. Er det noen som kan tipse meg om noe annet? Vil så gjerne lage en fin forside til en oppgave og seinere flere oppgaver evt fra skolen.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 19. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. august 2009 Gikk vist ikke det heller, er det noen som har no tips?
Libido- Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Jeg har en works pakke fra 97 eller noe jeg alltid legger inn. Da er det skriveprog, regneark, routeplanner og fotoprog. Blir oppdatert når jeg logger meg på nett. Ellers har jeg også word.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Har office null sju. Har egentlig ingen peiling på slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå