Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Noen som har erfaringer med dette, og har noen tips? Kommer noen dråper nå og da, det er plagsomt, vet ikke hva jeg kan gjøre med det...Er 4 mnd siden fødsel så burde vel ha rettet seg? gjør knipeøvelser hver dag...
bl0mma Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 det kan ta tid, ha tålamod:) Jag er fortsatt ikke "back to normal" etter snart 2 år, lecker ikke direkte lengre men når jag må tisse så må jag oftest NÅ.... fortsett med knipeøvelser.
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 19. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2009 Godt å høre at det fortsatt kan bedre seg! Skal knipe i vei videre:)
hurra1234 Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Det tar laang tid å trene opp bekkenmusklene. (kjedelig er det også...) Men du har masse potensiale igjen etter kun 4 md. Bare tenk på hvor lang tid det tar om du skulle få deg en stor muskel i armen. Og enda armmusklene er lettere å trene opp enn bekkenmusklene. Nei hold ut og knip tålmodig
ipeggy Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Et lite tips: Gå inn på corewellness.no, der kan du få en gratis dvd med treningsprogram spesielt utviklet for å trene opp bekkenbunnsmuskulaturen. Den har hjulpet meg mye. Nå, etter syv mnd, har jeg ikke lenger det problemet så lenge jeg kniper hver dag.
anbefaler Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Anbefaler deg å oppsøke lege få resept på Kylie truser til lettere inkontinens og fortsette med knipe øvelser.
Gjest Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 ja, si det til fastlegen. Du har krav på endel på blåresept.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå