Gå til innhold

verdagsting du gjør som bare er LITT iriterende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lagde brød og var temlig fornøyd, helt til jeg prøvde å få den ut av formen.

den tilbakestående dama her har glemt og smøre formen.... må sikkert spise børd med skje... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bakte rullekake til sønnen min sin bursdag og glemte å ha i bakepulver. Syns den var litt flat og kunne ikke skjønne hvorfor før jeg skulle bruke bakepulveret neste gang og boksen fortsatt var uåpnet... Flaks jeg rørte melet så forsiktig inn i eggedosisen at lufte derfra hvertfall ble igjen...

Skrevet

Hehehe....huff da! Første gang jeg skulle bake brød så hadde jeg kaldt vann i deigen, mamma hadde glemt å skrive at vannet skulle være lunket i oppskrifta og jeg kunne tydeligvis ikke tenke selv! *blond*

Nå er jeg ekspert på gjærbakst, ca hundre år senere. ;o)

Skrevet

hehe.. :)

Skrevet

::) håper du ikke måtte spise børd med skje da...hahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du dreit deg der!!!!:):):):) hahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja jeg vet,... jeg er så barnslig!!!hahahahahaah!!!!! jeg er overtrøtt!!!!!!!!!!!!!!!

hahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hahahaha:):):):):)

Skrevet

Rydder opp etter gubben, men det tar nøyaktig 2 sekunder så er det rot et annet sted :)

Har sikkert driti på draget selv også, men kommer ikke på noe "gøy".

Skrevet

Leter etter den j..la enden på dorullen på de store dorullholderene man tilstadighet støter på sånn rundtomkring. bl.a arbeidsplassen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...