Gå til innhold

Magen vokser så fort!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 15, men magen er på samme størrelse som uke 28-30 i forrige svangerskap. Er det flere som er større med nr to enn nr en? Regner med det er vanlig å bli litt større litt fortere, men dette er ekstremt synes jeg. Spent på ultralyden, om barnet er normalt av størrelse.... eller er det kanskje flere der inne....... !!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er også mye større enn tidligere, og dette er tredjemann. Jeg har like stor mage nå som da jeg var to måneder lengre på med nummer to. Så når har jeg bestilt privat ul til fredag for å finne ut hva som skjer inni der. :) Så kan sikkert gi deg litt flere svar da. Jeg er forresten 15+6 i dag, har en skikkelig gravid mage, og har gått ned 5 kg (pga oppkast/kvalme). Så i får se....

Det er forresten veldig vanlig å bli større fortere med nummer to ;-) (Men det fins kanskje grenser....? Ikke vet jeg.)

Skrevet

Jepp! Signerer her! Nesten så jeg skjemmes, vet det er dumt men. Prøver å skjule det litt enda, fordi jeg føler på det. Har jeg tettsittende klær, ser jeg virkelig ut som jeg er i hvertfall halvveis. Da er det passe u-kult å si jeg er 13 uker liksom.... huff! Men tror vi vokser en del i starten, så stagnerer det litt, hvis ikke tør jeg ikke å tenke på hvor stor jeg kommer til å bli. Er 2.gangs.

Men har tvillinger i familien, så hvem vet?! Jeg har også vært inne på tanken om privat ul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...