Gå til innhold

Gave til ei som blir 13 - hva gir man (tantebarnet mitt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en god gaveide?? Eventuelt hvor mye penger er passende?? Er jo tantebarnet mitt :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, barn er jo så forskjellige, men det som har vært veldig populært her hos oss, har vært gavekort på H&M, WoW og denslags.

Når "barna" blir såpass gamle, har de stort sett fått MANGE slags oppfatninger av hva slags ting som er fint og ikke, og de synes det er veldig stas å kunne bestemme selv.

Jeg syntes det var veldig "kiipt" og lite originalt med gavekort i starten, men så oppdaget jeg jo at det var det de ville ha, så da gikk det seg til :-)

Ellers har jeg også kjøpt endel smykker til datteren min og hennes venner, og det har også vært veldig populært.

Vanskelig å anslå hva som er "riktig" beløp - kommer jo helt an på situasjonen - men jeg hadde kanskje brukt et sted mellom kr 250 - kr 500 om det hadde vært mitt tantebarn. MEN - her vil det helt klart være rom for individuelle forskjeller, så jeg ønsker ingen kommentarer på at det beløpet er for høyt eller for lite ;-)

Skrevet

Supervanskelig!!

Mitt tanebarn på 13 fikk et gaveabonnement på bladet nemi. Den alderen er jo litt sånn veslevoksen...det går liksom i sminke, mobil, gutter osv...Som sagt SUPERVANSKELIG.

Lykke til :D

Skrevet

Datteren min er 12 år, og det er ikke lett å finne noe til henne. Så hun blir alltid spurt, funnet ut at det enklest:) hehe... Men undertøy, shampoer, dusjsåper, parfymer, hårglitter, sånne tøffe skjerf, smykker, ansiktsmasker og alle sånne "voksne" ting som barn kan bruke synes hun er supergøy å få.... Penger er også en greit å få, husker det selv at det var det kuleste jeg fikk, for da kunne jeg shoppe selv.

Har hun skoledagbok?

Skrevet

Takk for gode forslag!! Regner med at jeg gir penger - kanskje 400kr ca... Ellers blir det kanskje litt forskjellig fra Bodyshop - tror hun liker det!! Takk for hjelpen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...