Gå til innhold

Svigermonster til salgs! Gi bud!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei takk, men jeg kan betale deg om du vil ta min.

Skrevet

Tja, da må jeg vite hva jeg får i bytte da! Trenger beskrivelser....

Så mulig det lar seg ordne!

Skrevet

Ligner veldig, både i utseende og oppførsel, på hun stemora i "3 nøtter til askepott", bare at hun har farga håret rødt.

Ikke er hun god på kjøkkenet heller og kaller meg en dobbeltmoralsk, overstreng mamma som ikke lar dattra mi på 20 mnd spise så mye vaffler hun vil når hun ikke vil ha vanlig, sunn mat først. Jeg derimot, sitter å "propper i meg"(hennes ord) ÈN HEL vaffel ila 3 dager....

aksepterer du?

Skrevet

akseptert! sender min i posten til deg som postoppkrav, du betaler frakt! ( blir nok litt dyrt pga. vekt)

Deal?

Skrevet

Å dæven, da må jeg vel ta traktoren bort til postkontoret da, for å få med meg spetakkelet! Men okei, jeg kan ha henne på leasing ihvertfall. Sender deg ditt eksemplar med egen karantenevogn på toget, tror hun er opphavet til svineinfluensa.... Vennligst ikke åpne før om 5 uker.

Skrevet

Da har vi en deal! God for meg og dårlig for deg desverre, du aner ikke hva du har i vente! All lykke ønskes deg, det fortjener du!

Skrevet

Jeg tar utfordringa, jeg liker å leve på kanten av ytterpunktene ;-)

Skrevet

Hahaha må le av dere, morsomt. Tragisk å ha slike svigermødre. Jeg har bare verdens beste men moren min derimot. Stakkars samboern min har fått VERDENS VERSTE svigermor.

Skrevet

ler jeg:-D den der var ny:-)

Skrevet

Kanskje jeg heller burde bytta med deg da siden du er så heldig å ha en god svigermor.... bytter du?

Skrevet

Halooooooooooooooooo????

Hvem skal ta min svigermor da?!?!?!

Skrevet

Tar henne allikevel, lar a bare ligge i karanteneesken sin, tror ikke jeg noensinne kommer til å åpne den, hun er jo bare et dråg som er opphavet til svineinfluensaen, kommer nok bare til å stue henne bort i garagen. må vel ut å shoppe verneutstyr jeg nå da til jeg skal hente henne på perongen, kan jeg sende regninga på utstyret til deg??

Skrevet

hehe...LOL=)

Skrevet

Tja,,, jeg kvittet meg med både svigermonsteret og sønnen !

Deilig og fredelig nå :)

Skrevet

Utrolig morsomt! Jeg måtte lese det for mannen min, og vi lo godt.

Thanks!

Skrevet

Bank-Bank..

Kremt..

............host...

Dere damene vet at statistisk så velger menn damer som ligner på sin mor?

Både i utseende og oppførsel?

(-̮̮̃•̃)

Skrevet

Min er død. Egentlig kunne jeg tenkt meg ei, selv om hun ikke var perfekt.

Da hadde vi iallefall ei bestemor!

Skrevet

Spørsmål til alle dere med fæle svigermødre: Liker de barna deres, og liker barna deres farmoren sin?

Hvis de gjør det, foreslår jeg at dere legger alle problemene til side, for barnas skyld. Og oppfører dere som voksne folk.

Jeg vokste opp med intriger, kjefting, krangel og styr mellom mamma og farmor gjennom hele barndommen. Veldig lite trivelig for oss barna! Vi ble kasteballer, og det er en situasjon som er enormt belastende for barn.

Så tenk over det, og sett barna deres foran egne behov.

Skrevet

Argh anonym 18:33!!

Snakk om å ødelegge en morsom tråd!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...