Gjest Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Hei du! Føler du er litt sånn ekspert på ID greiene. Kan du kikke på denne linken? Jeg kjøpte den i går,er det ett okay pudder om du skjønner?? Eller har jeg kjøpt helt feil? Kan ikke bestille fra utlandet jeg ser du hehe,har ikke visakort,så da måtte jeg finne noe på nettet her i norge http://www.qxl.no/pris/helse-velvaere/kosmetikk/rouge-pudder/id-tinted-mineral-veil/v/an576142016/ Tusen takk om du gidder Ha en superduper fin kveld
tante grusom master of law Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Hei! Så gøy å få være ekspert på noe, hehe:) Men linken fungerer ikke, jeg kommer bare til hovedsiden på qxl. Det er ikke noe mellomromm i den heller som jeg kan se, som må bort...
Gjest Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Ser det er mellomrom nesten helt på slutten.....rett før de talla på slutten der ,etter / tegnet
Gjest Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 på andre linja i linken etter v/ er det er mellomrom som må bort ;-) Og ja ... jeg smugtitter på andres tråder ;-)
tante grusom master of law Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Aha! Fint at jeg skal på synssjekk hos optiker i morgen, hehe Det du har kjøpt er mineralveil. Det er et transparent pudder som man skal ha oppå pudderet for å fiksere og for å gi en bedre overflate. Dette er altså ikke foundation som dekker og gir den retusjerte looken. Beklager å måtte si det, men om du ville ha pudderfoundationene så er dette ikke det:(
Gjest Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Fasiken altså!!! Jeg VISSTE jeg burde ha lagt ut en tråd i går for å sjekke med deg først Jaja! (irriterende egentlig!) Nå få jeg leite etter pudderfoundation da....
tante grusom master of law Skrevet 19. august 2009 #8 Skrevet 19. august 2009 Ja, håper du finner noe:) Har du peiling på hvilken farge du skal ha?
Gjest Skrevet 19. august 2009 #9 Skrevet 19. august 2009 http://www.qxl.no/pris/helse-velvaere/kosmetikk/rouge-pudder/id-bare-minerals-foundation-medium-2g/v/an574950908/ Denne da?
Gjest Skrevet 19. august 2009 #10 Skrevet 19. august 2009 Nei egentlig ikke hehe. Jeg har profilbilde på statusen min,kanskje du kan titte på det og se på hudfargen min og komme med tips? Uff stakkars deg,nå maser jeg fælt her!!
tante grusom master of law Skrevet 19. august 2009 #11 Skrevet 19. august 2009 Jepp! Det er foundation i fargen medium. Så vidt jeg kan se er det en liten boks med kun 2gr i. Men hvis du får den billig så er det greit å prøve om du liker den. Husk at du må ha en eller annen kost for å påføre pudderet med. Helst en id kost, men du kan kjøpe kost til mineralpudder på bodyshop og vita også
Gjest Skrevet 19. august 2009 #12 Skrevet 19. august 2009 Vet du hva,nå kjøpte jeg FEIL!!!!!!!!!! Kjøpe hodet mitt eller??? Kan jeg skylde på ammetåka? ;P http://www.qxl.no/pris/helse-velvaere/kosmetikk/rouge-pudder/id-bareminerals-face-color-warmth-2g/v/an575461058/ Den kjøpte jeg nå.... Jeg har id koster faktisk
tante grusom master of law Skrevet 19. august 2009 #13 Skrevet 19. august 2009 Det der er et solpudder til å ha over foundationen. Jeg må smile litt også, hehe:) Nå har du jo snart hele serien:)
Gjest Skrevet 19. august 2009 #14 Skrevet 19. august 2009 Haha,ja hvorfor ikke! Godt å ha solpudder nå som sola sikkert ikke kommer til å skinne her før om ett år! Jaja,får ta mye sol jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå