Gå til innhold

tante grusom master of law

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du! Føler du er litt sånn ekspert på ID greiene. Kan du kikke på denne linken? Jeg kjøpte den i går,er det ett okay pudder om du skjønner?? Eller har jeg kjøpt helt feil? Kan ikke bestille fra utlandet jeg ser du hehe,har ikke visakort,så da måtte jeg finne noe på nettet her i norge :)

http://www.qxl.no/pris/helse-velvaere/kosmetikk/rouge-pudder/id-tinted-mineral-veil/v/an576142016/

Tusen takk om du gidder :)

Ha en superduper fin kveld :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Så gøy å få være ekspert på noe, hehe:)

Men linken fungerer ikke, jeg kommer bare til hovedsiden på qxl. Det er ikke noe mellomromm i den heller som jeg kan se, som må bort...

Skrevet

Ser det er mellomrom nesten helt på slutten.....rett før de talla på slutten der ,etter / tegnet :)

Skrevet

på andre linja i linken etter v/ er det er mellomrom som må bort ;-)

Og ja ... jeg smugtitter på andres tråder ;-)

Skrevet

Aha! Fint at jeg skal på synssjekk hos optiker i morgen, hehe

Det du har kjøpt er mineralveil. Det er et transparent pudder som man skal ha oppå pudderet for å fiksere og for å gi en bedre overflate.

Dette er altså ikke foundation som dekker og gir den retusjerte looken.

Beklager å måtte si det, men om du ville ha pudderfoundationene så er dette ikke det:(

Skrevet

Fasiken altså!!! Jeg VISSTE jeg burde ha lagt ut en tråd i går for å sjekke med deg først ;) Jaja! (irriterende egentlig!) Nå få jeg leite etter pudderfoundation da....

Skrevet

Ja, håper du finner noe:) Har du peiling på hvilken farge du skal ha?

Skrevet

Nei egentlig ikke hehe. Jeg har profilbilde på statusen min,kanskje du kan titte på det og se på hudfargen min og komme med tips?

Uff stakkars deg,nå maser jeg fælt her!!

Skrevet

Jepp! Det er foundation i fargen medium. Så vidt jeg kan se er det en liten boks med kun 2gr i. Men hvis du får den billig så er det greit å prøve om du liker den.

Husk at du må ha en eller annen kost for å påføre pudderet med. Helst en id kost, men du kan kjøpe kost til mineralpudder på bodyshop og vita også:)

Skrevet

Det der er et solpudder til å ha over foundationen. Jeg må smile litt også, hehe:) Nå har du jo snart hele serien:)

Skrevet

Haha,ja hvorfor ikke! Godt å ha solpudder nå som sola sikkert ikke kommer til å skinne her før om ett år! Jaja,får ta mye sol jeg da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...