Gå til innhold

Noen som har vært til utredning og kan gi meg litt informasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det gått 16 mnd siden vi begynte prøvingen, og en MA og 1 SA (knapt uke 5). Ringte legen i dag som var enig i at vi godt kunne starte utredning nå. Vet at man starter med at mannen leverer sædprøve, og jeg tar blodprøver for å sjekke at jeg har eggløsning osv, men hva gjør man så?? Blir vel henvist til gynekolog, men om prøvene er greie og alt ser normalt ut hos gynkologen skjer det noe videre da? Veldig spent på om dette fører noen vei altså, for nå er jeg bare sliten og deprimert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!!

jeg er i akkurat samme posisjon som deg, har prøvd nå siden januar i fjor, med et avbrekk på fire mnd. Jeg blir helt knust hver gang tr kommer snikende tilbake. har sendt forloveden min på gyn. undersøkelse nå, skal spørre legen min i morgen om jeg også kan få noe utredning i nærmeste framtid. håper virkelig det går fremover snart!!

ønsker deg masse lykke til:)

Skrevet

Var hos privat gyn her om dagen, og vi skulle ta litt blidprøver og sånn for sikkerhetsskyld, men ho tippa de var normale siden jeg hadde såppas regelmessig syklus. Så skulle vi se det ann frem til jul, og da ville det neste være å bli sendt videre til prøverør:)

Lykke til!

Skrevet

Hva er egentlig utredning? Ja, finne ut hva som er "galt" og grunnen til en ikke blir gravid?

Jeg vet ikke om jeg skal på utredning eller vanlig GU for å sjekke. Jeg har tatt blodprøver jevnlig som viser ingen ønkning i progresteron-hormonet, som ikke gir eggløsning hos fastlegen... Han sendte meg videre til gynekolog ja...

E spent jeg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...