Gå til innhold

Tulla mi kom tidlig hun :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaggu ville hun ikke ut 16 dager før tiden :)

Fikke en kjempe fin fødsel :)

Vannavgang lør kveld med litt murring i rygg og mage,ble hjemme hele natten (skulle komme på kontroll søn morgen om ikke riene startet i løpet av natten) kl 10 ca begynte riene å bli regelmessige ca 10 min imellom, men de var ikke så veldig vonde.

kom på sykehuset ca kl 1130 5 min mellom riene og 3 cm åpning ved kontroll da.

Kom inn på fødestua og prøvde bare å slappe av, gikk litt rundt for det begynte å bli vondere. fikk meg en dusj også vips så var kl 15, begynte da å få så vondt så ba om en sjekk, usj bare 4 cm, ble ganske nedslått for riene kom så ofte og var veldig intense.

den neste timen var veeeeeldig intens, riene var så tette og jeg visste ikke hva godt jeg kunne gjøre for å lindre. fikk akupunktur men mått be de ta ut nålene etter 15 min for jeg klarte ikke sitte/ ligge rolig så var redd for å dytte til nålene. Jm sjekket igjen kl 1630 og oida 9 cm åpning ikke rart det føltes så intenst. ikke mange minuttene etter dette begynte jeg å føle trykke trang og kl 17,17 var tulla mi ute.

Ikke værst til å være førstegangs :)

Tulla mi var veldig liten da men helt perfekt. 2765gr og 45 cm

Nå koser vi oss bare og prøver å få dreis på ammingen :)

takker for meg her inne og masse lykke til til alle dere fødeklare.. dette klarer dere så fint og bare gled dere til å få nurket opp på brystet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre !!:))

Skrevet

Gratulerer så masse! :) Nå er det bare for dere å kose dere. :) Lykke til med ammingen, den får dere sikkert dreisen på snart. :)

Skrevet

Gratulerer så masse=)

Skrevet

Gratulerer så masse!!! :)

Skrevet

Gratulerer :) kos dere med prinsessen

Skrevet

Ganske lita var hun ja :) Høres ut som en flott fødsel! :)

Skrevet

Åååå... gratulerer så mye!! Kjempe gøy å høre! Kos deg masse videre med babyen din :)

Skrevet

Gratulerer sååååå mye!! Sitter her med tårer i øynene:-) Kos dere masse!!

Skrevet

Gratulerer så masse med jenta di=) Og lykke til videre=)

Skrevet

Gratulerer så masse! og takk for historien din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...