Gå til innhold

Noen som har erfaringer med babydan sin babysafe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den som kan festes med reimer under madrassen?

etter lang tid med bare styr har vi nå tenkt å kjøpe en sånn nattpose.

Poden er snart 8 mnd og ligger bare å turner i senga både på kveld og natt. Han vil over på magen, men får ikke til å sove på magen. Snur seg i søvne og våkner med en gang. jeg snur tilbake, han sovner og noen sekunder etterpå er det over på magen igjen og han våkner. sånn har nettene gått i det siste, og vi er utslitt både sambo og jeg.

Storebror sov kjempegodt på magen da han var 8 mnd. så dette er helt nytt for meg.

Ser den nattposen har glidelåsen bak. er ikke det forstyrrende å ligge på den?

Erfaringer taes mot med stooooor takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg

Skrevet

Vi har veldig god erfaring med denne. Begynte da gutten min var 7 mnd, fram til da hadde han ikke sovet mer enn tre timer i slengen, han snudde seg og styret på, og fant ikke søvnen. Jeg hadde ikke noe imot at han sov på magen, men han gjorde ikke d heller. Vi måtte sitte å tviholde på han for at han skulle finne roen, og brukte 1-2 timer på dette. Da vi begynte med posen sovnet han tvert (faktisk mens jeg holdt på å ta igjen glidelåsen, hehe) og sov hele natten. Det har han gjort siden, og han sover i den fortsatt (15 mnd). Vi får ta avvenningen ved en annen anledning, ikke noe stress. For oss er den gull verdt. Ikke plaget av glidelåsen bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...