Gjest Lykkeliten2 Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Eller er det bare i england de er kjendiser?
Mille** Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Siden jeg vet hvem de er så må vel svaret bli ja, hehe.....Ser de på seoghørs nettside innimellom. Huff, der innrømmet jeg at jeg faktisk leser seoghør på nettet! *rødme* ;o)
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 det gjoer vel ingen ting Jeg ser paa reality tvshowene dere sjeg.. naa er de midt i divorce'en.. men jeg skal vedde paa at de er sammen igjen til jul, og annonserer nytt barn ved paasketider
Gjest Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Nei, men preger mange forsider i England og USA (OK! og Hello magazine osv...).
Dotten Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Hmmmm. Har ikke lest sladreblad på lenge. Kun på utsiden Kan ikke huske at det har stått noe spesielt om dem. Mulig lenger inn i bladet. Står mest om Mette Marit og co.
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Jeg leser se&hør jeg, og ja, det står litt om dem innimellom. Husker jeg hadde en forkjærlighet for Peter Andre for ca 15 år siden.. *sukk*
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Jeg tror OK! magazine eier dem.. eller delt sammen med ITV2.. bor i syden med engelsk SKY saa jeg leser bare engelsk sladder naar behovet melder seg.. Mamma gav med et norsk se og hoer og jeg visste jo ikke hvem halvparten av folkene var..
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 19. august 2009 #8 Skrevet 19. august 2009 mysterious girl, i wanna make love to you.. ah ah ah aha haahh mysterious girl, move your body close to mine... etc.. he he, creepy greeky saa han ut som da.. han har forresten en ny singel ute i forbindelse med bruddet.. blir split mye paa musikk kanalene her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå