Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 vi er ikke sammen. han er her vanligvis nesten hver dag, men nå har han vært skikkelig jævlig mot meg. så kan jeg nekte han å komme noen dager uten at han kan si noe på dette??
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 så lenge dere ikke er sammen så har han jo strengt talt ikke noe med å bestemme når han skal komme inn i ditt hjem. Dersom dere ikke har en samværsavtale som tilsier at han skal komme til deg så og så mye, og den avtalen omfatter en torsdag, f.eks
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Du kan vel nekte han og komme hjem til deg. Men du kan vel ikke nekte han og se barnet sitt. Har barnet fast sammvær med far?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 han har ikke fast samvær, er bare babyen enda. så han kommer hjem til meg nesten hver dag. men nå når han har sagt det han har sagt, synes jeg ikke det er rett at han skal få komme inn i mitt hjem uten videre. det er bare snakk om til over helga eller noe sånt. håper vel han skal si unnskyld eller noe hvis han skjønner jeg mener alvor av å ikke la han komme på en stund. HI
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Jeg er ikke helt sikker på hvordan reglene er når barnet er så lite, å det ikke er avtalt fast samvær, bare at han skal komme hjem til dere. Spør inne på aleneforeldredebatten. Der er det sikkert noen som kan svare med litt større sikkerhet. Jeg vet bare at du kan ikke sabotere samvær.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #8 Skrevet 19. august 2009 Forresten så er det jo litt dumt at dette skal gå utover barnet deres, for det er jo det det gjør. Du straffer barnet like mye som faren. Men er det ikke en mulighet at du drar ut en liten tur, å lar faren være en liten stund alene med barnet da? Så slipper du og se han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå