t+t <3 Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Hva er det man trenger til babyen kommer og i ettertid? Hva mener dere at man bør ha?
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Det kommer helt ann på hvor mye du er villig til og bruke, men vi kjøpte bare inne det nødvendigste... Klær får du som regel masse av, så ingen vits å hamste, men greit og ha noen klær i str 50 liggende. Ellers så hadde vi bilstol med base, barnevogn (hadde jeg kjøpt nå så hadde jeg kjøpt en brukt en på finn), febermåler og paracet bare sånn i tillfelle, kluter, badebalje, en pakke med bleier, zinksalve, badeolje og seng fra ikea. Mitt råd er og kjøp etter hvert og heller se hva du trenger, skal vedde på at det finns mye ubrukte duppeditter av babyutstyr i norske hjem som aldri har blitt tatt i bruk. Mange penger og spare;)
mamman til to gutter Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Klær i str 50 og 56, mest i 56 og noe i 50, så kan man kjøpe mer etterhvert, jeg syns ikke vi fikk mye klær i de minste størrelsene, mest fra 62 og oppover. Vogn Seng Kluter Bleier Badeolje Inotyl til såre romper Dyne og sengeklær Helsetepper I tillegg syns jeg det var praktisk å ha -Brystpumpe, jeg åpnet den ikke før jeg visste jeg trengte å pumpe sånn at jeg kunne bytte den hvis det ikke ble aktuelt å bruke den -Babybjørn sin vippestol, den er tilnærmet flat i laveste stilling og den vipper faktisk når babyen rører på seg i motsetning til de fleste andre vippestoler jeg har sett -Bæresele, vi hadde babybjørn sin og den fungerte bra til det vi brukte den til selvom de fleste her inne mener den er livsfarlig for både den som bærer og den som blir bært -Bamser -Leker -Smokker og helt sikker mye annet som jeg ikke kommer på nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå