Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Vet om to, scheriproct og alcos-anal, tror ikke stikkpillene er reseptfri, men at kremen/salven er. Spør på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Jeg jobber på apotek. Riktig det som 19.26 skriver; det finnes Scheriproct og Alcos-Anal; både i stikkpiller og salve. Begge salvene er reseptfrie, stikkpillene til Alcos-Anal er reseptfrie, men ikke Scheriprocts. Alcos-Anal er de som anbefales til gravide og ammende
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Hei. Jeg er gravid,brukte alcos-anal lenge,men til slutt ble hemoriderne meget smertefulle,klarte ikke å sove eller å gå. :/ Fikk da resept på sceriprocts stikkpiller,salven er reseptfri. Kan kun brukes i en uke,og da var alt mye bedre og jeg gikk over til alcos-anal igjen. Forskjellen på di to kremene er at scheriproct hjelper mot smerter i endetarmen,men det gjør ikke alcos-anal.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 OK, takk for svar! Så Sceriproct fungerer altså bedre enn Alcos-anal? Men da må jeg til legen og helst ikke være gravid? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå