Gå til innhold

Svigermor matet min 4mnd gamle datter uten lov...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillejenta på 4 mnd skrek mens hun var på besøk hos svigermor med faren. Hun spør faren om vi har begynt med fast føde? Nei, svarer han, vi har tenkt å vente til ho er 6 mnd. Herregud, ungen må jo ha mat!! sier hun. Faren prøver å si ifra men til ingen nytte. Dama startet avgårde til butikken og kjøper fruktmos og TVINGER det i en hylende baby som bare har smakt morsmelk før!!

Storesøstra er vitne til det der og forteller det straks til meg når hun ser meg. Jeg spør om ikke faren sa ifra. Han prøvde, sier ho men det hjalp ikke.

Æ BLE RASENDE!!! Æ skalv av sinne, sendte denne sms'en til ho: Hvorfor overkjører du faren, han kjenner ungen sin bedre enn du?

Svar: Du må jo skjønne at ungen trenger mat. Det er bare å ringe helsestasjonen så får du vite det der.

Jeg: Vi har bestemt oss for å vente lengst mulig med fast føde, og det er vi som bestemmer over vår egen unge.Det må du respektere.

Etter dette har vi ikke hatt så mye kontakt med ho, heldigvis. Hun er bare en foster-bestemor så jeg har ikke dårlig samvittighet. I mine øyne er ho litt for sær og rar til at ungan har godt av å være for mye i lag med ho.

Heldigvis har vi lite kontakt med ho til vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, da hadde jeg blitt så rasende!

Tror jeg hadde tatt en spansk en og sagt at ungen HYYYYYYYLTE hele natten pga magevondt og at helsesøster hadde sagt at det mest sannsynlig var pga fruktmosen.

Og grått til svigermor og sagt at jeg var sååååååå sliten.

sådetså.

Barn som fullammes trenger ingen ekstra føde med mindre vekten stagnerer helt, og selv da skal en være forsiktig med introduseringen. Type kun en t-skje blandet med morsmelk første gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...