Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for å bruke tøybleier til lille nurket vårt som kommer om noen uker. Fikk mange bleier i posten i dag - og de ser veldig bra ut! Gleder meg til å ta de i bruk. Mange lekre farger og mønstre + at de ser mjuke og solide ut.

Er det andre som har forvilla seg inn i tøybleieverdenen her? Hvilke tøybleier skal dere bruke?

Jeg har kjøpt bleiene på finn.no (mest ubrukt/nytt, noe litt brukt) En del one-size lommebleier (BumGenius, Babyland, Fuzzi Bunz) + noen i str. S.

Hilsen tøybleie-entusiast!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Vi skal og bruke tøybleier, men har ikke fått de i hus enda. Tenkte å kjøpe et sett med one-size lommebleier, de har jo pakketilbud på slike :-)

Skrevet

vi har vært veldig fornøyd med tøybleier:)

brukte brettebleier med PUL-trekk i begynnelsen, og litt forskjellig etterhvert.

denne gangen har vi kjøpt inn nye brettiser, og jeg har planer om å kjøpe en del altiettbleier også, hvis jeg ser at jeg kan ta meg råd til det.

sjekk ut www.tøybleier.no og inn på forumet der om dere vil ha masse gode råd, tips og ideer!

Skrevet

ha ha, det gjorde vi med første mann,,,, aldri igjen, da er du glad i å vaske tøy, synes ikke jeg gjorde annet enn å vaske drittbleier

Skrevet

Jeg venter nr 2 nå, og har brukt tøybleier på førstemann i halvannet år. Syntes ikke det ble noe særlig ekstra klesvask jeg.. Vasket to ekstra vasker i uken (som var bleievask), dvs jeg la bleiene i vaskemaskinen og så vasket maskinen tøyet for meg. Etterpå tok jeg det ut og lot det tørke, og siden brukte vi max 10 minutter på å lage bleiene klare til bruk.

Vi bruker mest lommebleier og foretrekker å ha dem klare med innlegg og rispapir, selv om det ikke tar lang tid å komponere en og en bleie heller, hvis man ikke orker å legge dem sammen.

Etter halvannet år skjønner jeg fortsatt ikke hvor alt stresset og arbeidet med tøybleier er. Ikke eeelsker jeg å vaske klær heller, hehe!

Skrevet

Godt å høre! Jeg har tenkt å vaske en maskin med bleier hver 2. eller 3. dag. Alle jeg kjenner som bruker tøybleier er superfornøyde og synes ikke det blir for mye arbeid. Jeg gleeeeder meg til å ta i bruk de lekre tøybleiene! Og jeg synes det er herlig å tenke på at vi sparer penger og miljøet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...