Gå til innhold

vintertøy til gutt str 134 / 140..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kjøper dere til guttene dere som bruker 134 / 140 i str?? hel dress? delt dress?

hvilke sko?? han ble plutselig så stor i år..og de "vanlige" tingene som jeg har kjøpt før er for små..eller "barnslige"...jaja... HJELP??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min bruker den størrelsen og nekter hel dress nå ja;o) Han er 10 da og har nettopp begynt i 5 klasse. Men sluttet å bruke hel dress etter vinteren i 2 klasse.

Ja ting blir fort barnslig i den alderen;o)

Men dette gjelder skolen da...når han leker i snøen utenfor huset bruker han hel dress.....så man bør vel ha en to-delt og en hel dress da....eller hva?

Skrevet

Da vår gutt begynte på skolen fikk vi klar beskjed om at han ALDRI kom til å bruke barnehagedress på skolen dvs. hel dress. Vi kjøper todelt, og det er jo flott siden en da slipper vinterjakke + dress. Vi har skogstad bukse og jakke til vår, med ruter.

Jeg har ikke kjøpt vintersko til skolegutten enda, men sist hadde han et par timberland gore tex sko som var litt høye. Cherrox er heeeelt uaktuelt, og det er greit for meg siden jeg ikke har sansen for skoa:) Sist gikk han med converse sko, fikk fra familie i USA, nesten hele vinteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...