Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere at man trenger til babyen kommer? Det dere anser som viktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vogn, seng, stellebord, bilstol og litt stelleutstyr er det som er et must til babyen kommer. Og gjerne ei bæresele av et eller annet slag. Klær er jo også greit å ha en basis av, men man får jo som regel en del i starten også.

Alt annet kan man kjøpe etterpå når man finner ut hva man har behov for. Jeg leste masse her inne før vi fikk førstemann og jeg må nok si at en del av tingene ble stuet bort i boden fordi vi ikke hadde bruk for det, feks bæresjal (hallo - 5 meter vikling), tummy tub (ville ikke oppi den) og bleiebøtte (lukter dritt uansett). Det er mange som handler flasker, ammeinnlegg og pumpe før fødselen. Det kan være litt bortkastet for man vet jo ikke hvordan alt dette blir før etterpå.

Skrevet

en ting som jeg vil anbefale deg å kjøpe å ha i hus før babyen kommer er flasker og morsmelkerstatning!!!!

For du vet aldri åssen det går på forhånd..

Så vist ikje ammingen går som planlagt, så vet du iallefall at du kan reise hjem fra sykehuet uten å stresse med det di første timene..

Den tabben gjor jeg.. Fødte i påsken og måtte være på sykehuset 3 dager extra pga stengte butikker....

Så det her jeg lært av og skal ordne ALT sånne ting i god tid før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...