Gå til innhold

mann som aldrig hjelper til!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle dusje men måtte ha lille gutt me meg for han skulle skifte lys på bilen min! å han måtte røyke for han hadde jo satt på plass ALLE varene!! huff å huff.. har nå satt alle varene på plass helt siden vi flytta sammen men når han må gjøre det for jeg skulle amme lille gutt da var det ork.. han tar heller aldri i et tak med lillegutt.. jeg har gutten heile tiden.. hjelper aldrig.. vurderer å flytte.. er så lei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjalp han deg før dere fikk barn?

Skrevet

sånn har jeg det og. Rydder etter han HELE tiden. Han "glemmer det". Han er vandt med at mora hans rydder etter han etter fire år er han fremdeles LAT. JA han jobber mer enn meg denne sommern, men faen så lat han er, eller giddalaus. Sokker overalt, brev, tomflasker, posen hans med gamle matpakka ligger slengt her og der, negler-rester på badet, ops litt barberskum på gulvet men det har han ikke sett. FAEN blir så forbanna for jeg rydder etter meg, steller huset og rydder etter han. Faen igjen, fordi jeg blir så irritert på samboern min. Hva f er det han egentlig gjør? så vidt han rydder inn melka etter seg. Og han Skyller faen meg aldri en jævla melkekartong!!!!!!!!!!!!!!!! bare la den stå på bordet hvis den er tom eller setter den bare i på benken eller i vasken, forventer at JEG skyller og bretter og samler. Fitte nå ble jeg forbanna for ¨nå ko jeg til og tenke på at han faktisk ALDRI gjør en dritt. En gang i året kan han vaske gulv. Men det er masse drit i hjørnene. OG han klarer ikke og henge opp tøy ordentlig heller. Aldri setter inn matvarer heller.

Etter middagen i kveld SKAL han rydde etter OSS.

Skrevet

nei egentlig ikkje når eg tenker meg om,, men trudde nå i det minste han ville ta seg av sin egen sønn!

Skrevet

Herregud, det er jo bare å la vær å rydde etter han da. Han skjønner det etter hvert. Du gjør han ikke akkurat noen tjeneste når du driver og rydder etter han hele tida, da lærer han aldri at rotet ikke forsvinner på magisk vis av seg selv.

Åhhh, jeg er så glad for at jeg er singel!!

Skrevet

Men damer da....

Sett dere ned og bli enig om en arbeidsfordeling. Og krev at mannen passer lillegutt et visst antall minutter (timer) hver dag og mer på helg som en del av denne arbeidsfordelingen.

Innfør enkle grep som at den som ikke laget middag skal rydde etterpå. Det skal ikke så mye til for å gjøre hverdagen litt bedre.

Skrevet

Jeg er faktisk gift med en muslim (UÆÆÆ!!!!) og han er fantastisk til å dele på husarbeidet hjemme.

Han lager middag fler dager i uken enn meg og vi har en avtale på at han tar gulvene mens jeg tar klærne. Dvs han støvsuger og vasker gulv, og jeg vasker, henger opp og bretter klær.

Alt annet deler vi på, dvs kjøkkenet, ut med søpla og generell vasking. Pluss at han er flink til å ta vare på sønnen vår, og tar det som en selvfølge:)

Jeg tror at det er smart å sette seg ned og bli enig om en arbeidsfordeling som ei over her nevnte. Da slipper det å bli sure mine. Skal ikke si at jeg aldri må minne han på ting, men da blir det også gjort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...