Gå til innhold

Irritert på kjæresten min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg hadde bursdag her om dagen, avtalte jeg først å spise litt kake med nærmeste familie like etter jobb, og ut og spise med noen jentevenner på kvelden. I mellomtiden skulle kjæresten min og jeg bare være alene hos ham og kose oss, hadde vi avtalt. (Også skulle vi heller feire sammen når helga kom.) Men da jeg kom dit, satt han bare med lillebroren sin på pc'n hele ettermiddagen. Så mye for kvalitetstiden vi skulle ha!! Og attpåtil, da jeg gikk for å møte venninnene mine, så reagerte han med å bli furten fordi jeg gikk fra ham og "ikke ville være sammen med ham og feire dagen min"... halloo???? Ble så irritert at jeg ikke gadd å si noe før dagen etterpå. Og da reagerte han egentlig bare med å snøfte litt og påstå at det var jo min skyld at vi ikke fikk vært sammen på bursdagen, siden jeg prioriterte vennene mine fremfor ham. Ble en lunken stemning da vi "feiret" meg helga etter. En kino og ikkeno særlig mer. Irriterte begge to, tydeligvis..

GRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!! Mannfolk!!!!!!!!!!! Skuffa.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett han på plass, man trenger litt kjeft når man faktisk gjør sånn, Sånne tilfeller får min kjærestre høre det. at JEG HAR RETT. Hvis det er sånn at vi skulle noe, men så dreit han i det, og etterpå ville han?

Gratulerer med overstått bursdag! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...