Mummimamma 09+12 Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Ser at jeg er litt hoven i beina nå, ser merker etter sokkene...Vekta viser etter ferien opp nesten 2 kg på en uke??? Kan jo være ettervirkninger av mye mat også men.... Bør jeg bekymre meg? Har litt dårlig samvittighet for dårlig kosthold med mye godis i ferien...
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Jeg har det akkurat på samme måte... Er 28+5 og gikk opp 1 kilo fra den ene dagen til den andre her om dagen... Og så bare ble den der... Har gåt opp 9,4 kilo tilsammen nå og de siste 3 kiloene har kommet skikkelig kjapt... Kan jo som du sier være ettervirkninger av sommeren, blir fort litt for mye snop og snacks. Men ser på leggene og føttene at det er litt hovent, så det er nok vann som hoper seg litt opp. Så lenge ikke blodtrykket øker samtidig og det er protein i urinen, så er det ikke noe å bekymre seg for... Men si fra til jordmor neste gang sånn at hun kan følge litt med:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå