Gå til innhold

symptomene er borte


Emmaaa:)

Anbefalte innlegg

hei! er 16 uker på vei, de siste dagene har alle symptomene forsvunnet gradvis. har kastet opp hver morgen siden uke 6, hatt ømme bryster og vært utrolig trøtt og sliten. plutselig er jeg i super form! vet at kvalmen skal avta etter uke 12, men hadde en ma i mars. da også avtok symptomene for så og bli helt borte. er veldig bekymret, noen som opplever det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 trimester er da formen er fin.... Men ta kontakt med lege eller jordmor hvis du er usikker, de kan finne ut om du har grunn til å bekymre deg.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke be om å få ta en UL så du kan slippe å gå og bekymre deg?

Hvis du forklarer hva du har opplevd før, så er de sikkert greie og lar deg komme inn til en sjekk.

Er jo synd om du ikke skal kunne glede deg over at formen er bedre;)

Så er det jo veeeeeldig sjelden at en MA "oppstår" så sent da, det skjer jo vanligvis mye tidligere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:) skal be om å få ta en ul. formen har vært veldig dårlig tidligere, så dette skal jeg egentlig glede meg over, men er ikke så lett når alle slags fæle tanker surrer rundt i hodet:( igjen, tusen takk for raskt svar:)

 

Emma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mistet mange av symptomene mine, det eneste som fortsatt henger igjen er disse ustyrlige hormonene mine og magen som vokser i rykk og napp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...