Gå til innhold

Dette gjør meg sint!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Norge gitt bort grønnland? Er jo egentlig det de sier....at grønnland er det utledningene som eier så de kan bestemme om homofile skal gå der hånd i hånd eller ikke.

 

Blir helt klart FRP her og!! Dritt lei disse utledningene!!

Skrevet

nå må dere ikke dra alle under samme kam da.

herregud, det er jo EN manns mening.

norske folk har også imot homofili, det er ikke bare muslimer!

ingen grun til å stemme FRP forde.

å nei, de har ikke gitt bort grønnland. haha..

 

Skrevet

æsj så støgg han var.

 

Men er FRP mot utlendninger? da skal de få min stemme.

Skrevet

Man må bare huske at det er jo ikke så mange i frp heller som synes homofili er spesielt fint da...

Sats heller på Høyre, de er mer fornuftige på alle fronter!

Skrevet

det der er en sykdom.

her er det du som er stygg!

å nei, de er ikke imot utlendinger, men der er partiet som har strengest regler for invandrere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...