Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene fått litt sånne lette menssmerter, det bekymrer meg ikke så, hørt det kan være vanlig. Men de to siste dagene føler jeg i tilegg at magen er på vei ned mellom bena mine. Skikkelig ubehagelig, det føles liksom veldig tung nederst. For hvert skritt liksom, noen som føler det samme. 35+5 idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet bare at de menssmertene er modning. Har begynty med det den siste uken jeg også (34+3). Ellers kan jeg tenke meg at presset du føler er hodet som kommer lenger ned?!.. Bare en tanke:-)

Skrevet

Dette kjenner jeg også!! Er 37+5 (39+1 i min egen termin), og det begynte vell for en uke siden ca.. Sitter faktisk å kjenner på de nå.. Men jeg har også fått, ja, MEGET løs mage.. Noen som også har det slik? Og betyr det noe..? Jeg er sliten å lei.. Gleder meg veeeldig til å møte denne babyen;) GLEDERMEG GLEDERMEG;)

Skrevet

Hm det er vel babyen som har "falt" ned i bekkenet - og så vidt jeg kan erindre med mine to første, så er vel det en indikasjon på at fødselen nærmer seg.

Er selv 35 uker på vei med 2 - venter selv i spenning på når guttene kommer... Har 1000 spørsmål selv om jeg har født to ganger tidligere - men regner med at symptomene er like med 2 i magen som med 1

Skrevet

kan høres ut som om at babyen har lagt seg langt ned i bekkenet ja. Det skjedde her også for ca en uke siden.. Har 13 dager igjen, så håper jeg ikke må gå sånn så veeeldig mye lengre.. hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...