Gå til innhold

skuffet over 3D-bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var på 3D-ultralyd var det noen av bildene jeg rett og slett ikke synes var fine. Ikke pga av alle ujevnhetene som er på bildene, men jeg synes ungen så veldig rar ut i forhold til alle andre 3D ultralydbilder jeg har sett.

Babyen hadde bred/stor nese i forhold til resten av ansiktet og brede, tykke lepper. På andre sine 3D-bilder har babyen stort sett hatt liten nese og vanlig munn. Verken jeg eller far har bred nese og tykke lepper.

Jeg lurer på om flere har tenkt det samme over sine egne bilder, men likevel tenkt at de har fått det vakreste barnet i verden når det har kommet ut? Er så redd for at jeg skal synes ungen min er stygg når den kommer til verden.

Skjønner at 3D bilder ikke alltid gir et realistisk bilde i og med at fosteret svømmer i vann og kan være pløsete. Jeg var på 3D ultralyd da jeg var 28 fullgåtte uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg veldig godt. Jeg var også på 3d ul i uke 28 og babyen var overhode ikke sånn jeg hadde forestilt meg etter å ha sett andre sine bilder.

Hadde egentlig ikke lyst å vise dem til noen.. Men senere fokuserte jeg heller mer på at at babyen var frisk og at alle mål de tok virket bra..

Nå har babyen vår kommet og han ser overhode ikke ut som han gjorde på 3d bildene.. Jeg syntes heller ikke at han var den vakreste babyen i verden da han kom ut, men vakker er han jo, han er jo min baby =)

Skrevet

Spørsmålet er vel heller om det kanskje ikke var dine forventninger som var litt i ulage?? Dvs. altfor høye??

Det å gå til 3D ultralyd er IKKE det samme som å gå til fotograf....

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg hadde forventet, men kjenner et par stykker som sa at de ikke var fornøyde, så jeg var forberedt på at jeg kunne bli skuffet. Men jeg hadde vel forventet at det skulle se sånn ca ut som andre 3D ultralydbilder og ikke mye verre. Men likevel blir jeg varm om hjertet når jeg ser på bildene, selv om jeg ikke syns de er vakre. Og at ungen er frisk er det aller viktigste for meg, men nå snakket jeg ene og alene om bilder tatt på 3D, sammenlignet med hva som kommer ut.

Jeg skjønner at det ikke er likt, men tenkte at nese og munn kom til å stå i sånn høvelig proposjon til hverandre.

Og at det ikke kan sammenlignes med å være til fotograf skjønner vel hver og en ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...