Gå til innhold

Termin i september oslo her...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer, kunne vært hyggelig og treffes, kan bli en laaang vinter he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes, her er det termin i September og bor i Oslo :)

Hvor i Oslo bor du? Når har du termin?

Jeg er 35+1 idag.

Skrevet

Hei. jeg bor på grunerløkka, termin 19 september, da er jeg vel 35+5? tror jeg:)

Hvor i oslo bor du? Er dette din første? Er terminen 24? ;)

Skrevet

Ja, da er vi ikke langt unna hverandre i termin, den er 24 her ja :)

Vi venter vår første, og fått beskjed 2 ganger på UL om at det kommer en jente, så vi satser på det - selvom man vet jo aldri!

VI bor på Frogner, og jeg er 28.

Vet dere kjønnet eller? Hvordan er formen din?

Skrevet

Vi venter en liten gutt her i gården:) Formen er vel så som så, slitt litt med bekkenløsning siden uke 23 ca, nå er det bare tungt syns jeg, halsbrann, lite søvn mange vonter he he, gleder med til å føle meg litt lett i kroppen igjen. Hvordan er formen din? Jg er 27, og vår første også:)

Skrevet

He he, samme her;) Er nesten litt lei av å høre meg selv huffe meg, men synes det begynner å bli litt tyngre nå ja! Har også slitt med bekkenløsning siden den tiden, men får nå fysioterapi og det lindrer heldigvis endel :) Sover ganske dårlig selv, vondt å snu seg og må opp å tisse ofte! Ikke bare bare dette, hehe, og alle sier man må nyte alene tiden de siste ukene, men jeg gleder meg mest til å bli ferdig jeg nå - og å "få tilbake" kroppen min :D

Skrevet

Termin 28. her, og jeg slenger meg kanskje med jeg:) Bor på Tøyen og er 30 år. Dette er første barnet mitt og jeg gleder meg ubeskrivelig mye!

Skrevet

Ja ikke sant. Tror det er en til som er lei av at jeg huffer meg hele tida haha :) Skal bli godt å få det overstått nå, og kunne fungere litt mere normalt igjen:)

Har dere gjort alt klart av innkjøp etc? Kjenner jeg burde få siste rest ferdig, men energien til shopping finnes ikke, selv om jeg egentlig elsker det:) Er 100% sykemld så blir laaange dager nå kjenner jeg. Jobber du fortsatt??

Skrevet

Hei sjokobaby - så koselig med flere ;) Hvordan er formen din?

Jeg er 100% sykemeldt jeg også, så dagene blir ganske lange ja.. Kjedelig! Har ikke hjulpet at været har vært så kjipt heller. Vi har vel det meste i hus nå, men mangler noen små ting - og synes også det er skikkelig tiltak å dra ut på shopping nå! Og det likner IKKE meg ;) I tillegg har vi drevet endel med oppussing de siste ukene, og føler presset på å bli ferdig med det innen termin også! Men fint blir det :)

Hva tenker dere i forhold til fødsel da? Jeg prøver å ha innstillingen å ta det som det kommer, men tenker mer og mer på det...er litt skummelt!

Hvor har dere fødeplass?

Skrevet

Hei sjokobaby:) ja koselig med flere.

Er småting her også bare, litt salver, oljer, ammebh etc, men ja veldig tiltak, hehe for første gang i livet, å sikkert siste:)

Ang fødsel har jeg hele tiden skjøvet det litt foran meg, ta det som det kommer liksom, men jeg kjenner også at det nærmer seg, og at jeg gruer mer for det nå, men samtidig skal det bli så sinnsykt godt å få han ut :) Jeg har fødeplass på Bærum, fikk avslag på Ullevål. Dere?

Skrevet

Jeg har vært heldig og vært i god form. Men plages mye med nummenhet i hendene av alle ting for tia! Har visst fått noe som heter Karpalt Tunnel syndrom. Ekstra kjipt fordi det gjør så vondt å strikke. Men jeg skal absolutt ikke klage for det er mange som har mye større plager enn dette skjønner jeg!

Har fått det meste i hus, legger opp til å bare slappe av de siste tre ukene. Bare disse småtingene som mangler her og. Prøver å ha et litt avslappet forhold til hva som trengs av utstyr, det kan ofte ta litt av når det gjelder sånt har jeg skjønt.

Skal føde på Ullevål og gleder meg faktisk. Håper å klare meg uten smertestillende. Kan hende tonen endrer seg når jeg kjenner hvor vondt det gjør...

septbaby09, jeg har hørt at det går an å søke igjen når det nærmer seg termin. Mange som "trekker" plassen sin i løpet av svangerskapet pga flytting, og så er det jo noen som har prematur fødsel.

Skrevet

Jeg har temin 2.sept og venter en gutt:) Har en jente fra før på litt over 2 år.

Er selv 28 og vil gjerne bli kjent med andre for det kommer nok til å bli en lang vinter...

Noen som skal føde på Riksen her?

Skrevet

Jeg har også termin 2. september, men venter en jente:) Har selv en gutt fra før som fyller 2 år i begynnelsen av oktober.

Bor på Hauketo/Bjørndal, og har fødeplass på Ullevål:)

Ble strippa i går, så håpe det snart vil skje ting her:)Formen er ganske lei nå, så ser virkelig frem til at dette svangerskapet er over og at vi har vesla i armene våre:)

Skrevet

Jeg skal også føde på Riksen! Veldig spent på selve opplevelsen og hvordan fødselen kommer til å starte :)

Håper kroppen er klar for utfordringen ihvertfall :)

Noen av dere som har vært med på treff i September terminklubben her på BIM eller?

Skrevet

Jeg har ikke vært på noen treff jeg, ikke fått med meg at det har vært heller. Men hadde vært veldig hyggelig å få til noe da, så har man noen å dra på kafe med fremover når alle andre er på jobb he he.. som sagt kan bli en lang vinter he he, selv med en helt ny tilværelse :)

Skrevet

jeg vil jeg også!!!er 29år og har termin 7sept,og skal føde på ullevål.har heller ikke fått med meg noen treff,så hadde hvert hyggelig å truffet noen i samme bås.bor i lo dalen[ekeberg resturanten]men er mye på løkka da jeg har bedriften min der.

Skrevet

Hei. Jeg har akkurat funnet ut at det ikke er barselgruppe her på Oppsal, (nettopp flyttet hit fra grünerløkka) så jeg kan godt tenke meg å bli med. Er 24 år, førstegangs, har termin 4 sep, og fått fødeplass på ullevål, venter en liten jente. Begynner å bli klar for fødsel nå, selv om det kan ta opptill 4 uker til. Prøver å ikke bli utolmodig, og holder meg fortsatt borte fra bringebærkapsler og akupunktur osv.. redd for maserier :)

Skrevet

Da ble vi jo noen, ikke dårlig. Hva med å finne en dag til å ta en lunch el noe? De fleste av oss har vel fri for det meste, enten permisjon eller sykemld?

Noen med forslag?

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei hei..Hvordan går det med alle her? Nå har jeg født min lille pike.Håper alt har gått bra med alle. Ble det noe av å møtes?

Skrevet

Gratulerer så mye. Godt å være ferdig tenker jeg. Hvordan går det med den lille? Var dette din første?

Jeg går nå fortsatt her, på overtid, hadde termin 19 og ingen tegn foreløpig:(

Nei ikke vært noe treff, tror det kokte bort i kålen for de fleste.

Skrevet

Litt sent...men slenger meg med=)

Jeg er 23 år og fra Oslo.Fikk første barnet 4 august en liten jente 4 dager før termin:)

Jeg blir gjerne med på treff=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...