Gå til innhold

Kjære lille Balder.

Anbefalte innlegg

Nå er det snart 9 måndeder siden du døde. I dag har jeg grått mange tårer for deg. Sett på bilder, lest kondolansekort og skrevet i boka di. Var egentlig litt gått å bare få gråte litt for deg igjen.

Nå er det bare 10 uker til du blir storebror. Vi gleder oss masse til å få treffe den lille babyen.

Det som er så rart er at rett etter at du døde hadde jeg en rar drøm. Jeg drømte at vi fikk en liten gutt i oktober 2009, og her sitter jeg da... med fødeplaner i oktober...

Babyen blir født 1 mnd før din 1 års dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140536019-kj%C3%A6re-lille-balder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han hadde en tumor i hjertet. Et teratom. Det ble ikke oppdaget på ordinær ul/oppsto senere. Hjertet stoppet plutselig å slå 28. november, og han ble født 30. nov 08. Da fylte tumoren hele venstre hjertekammer, og det stoppet å slå.

Det ble oppdaget ved at jeg plutselig ikke kjente spark lenger, så jeg kontaktet sykehuset og fikk komme inn til kontroll. Da var han allerede død.

• 3 uker senere...

Så utrolig trist å høre.

Men god trøst å vite at dette forumet finnes, og at jeg kan kontakte andre som har opplevd å miste et barn.

Jeg fødte vår døde datter fredag 4.september 2009.

Hun levde noen timer tidligere,,, og vi forstår ikke hva som har hendt.

¨Håper obduksjonen gir oss svar.

Jeg håper jeg - som deg - kan klare å komme til punktet der jeg ikke er redd for å bli gravid igjen... at det samme skal skje på nytt.

Hei!

Utrolig trist å lede om den lille gutten deres som ikke fikk vokse opp. Jeg vil anbefale deg å bli medlem på www.englesiden.com. Det er et lukket forum for oss som har mistet barna våre. Der kan man diskutere med andre i samme situasjon og skrive om sine tanker og følelser uten at hele verden kan lese det. Velkommen skal du være:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...