Gå til innhold

Kjære lille Balder.


Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!!

Anbefalte innlegg

Nå er det snart 9 måndeder siden du døde. I dag har jeg grått mange tårer for deg. Sett på bilder, lest kondolansekort og skrevet i boka di. Var egentlig litt gått å bare få gråte litt for deg igjen.

 

Nå er det bare 10 uker til du blir storebror. Vi gleder oss masse til å få treffe den lille babyen.

 

Det som er så rart er at rett etter at du døde hadde jeg en rar drøm. Jeg drømte at vi fikk en liten gutt i oktober 2009, og her sitter jeg da... med fødeplaner i oktober...

 

Babyen blir født 1 mnd før din 1 års dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han hadde en tumor i hjertet. Et teratom. Det ble ikke oppdaget på ordinær ul/oppsto senere. Hjertet stoppet plutselig å slå 28. november, og han ble født 30. nov 08. Da fylte tumoren hele venstre hjertekammer, og det stoppet å slå.

Det ble oppdaget ved at jeg plutselig ikke kjente spark lenger, så jeg kontaktet sykehuset og fikk komme inn til kontroll. Da var han allerede død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så utrolig trist å høre.

Men god trøst å vite at dette forumet finnes, og at jeg kan kontakte andre som har opplevd å miste et barn.

Jeg fødte vår døde datter fredag 4.september 2009.

Hun levde noen timer tidligere,,, og vi forstår ikke hva som har hendt.

¨Håper obduksjonen gir oss svar.

 

Jeg håper jeg - som deg - kan klare å komme til punktet der jeg ikke er redd for å bli gravid igjen... at det samme skal skje på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Utrolig trist å lede om den lille gutten deres som ikke fikk vokse opp. Jeg vil anbefale deg å bli medlem på www.englesiden.com. Det er et lukket forum for oss som har mistet barna våre. Der kan man diskutere med andre i samme situasjon og skrive om sine tanker og følelser uten at hele verden kan lese det. Velkommen skal du være:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...