h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Noen som fortsatt henger på....?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Ja jeg er med. Har som nevnt i ett annet innlegg startet med kanelkapsler og krom. Sliter med ett ENORMT sug etter søtt og da særlig sjokolade. Kan være stappmett etter middag, men like gjerne trykke ned en stor sjokolade.. En plass må jo feilen ligge.. Så jeg er veldig med. Skal veie meg på fredag. og håper på at talla snart går nedover..
Lene~mor til tre Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Jeg melder meg på for fullt igjen, etter 2 mnd skoleferie har jeg gått opp 1,5 kg. Jeg som var så flink og gikk ned 6 kg før ferien, har ikke drukket brus i ferien heller, men har spist litt is da. Men så har jeg jo ikke gått de turene jeg pleier å gå hver dag heller da, men nå er gå turene i full gang igjen og jeg går 8 km hver dag
Ranveig R Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Bah, hadde håpt denne tråden ikkje skulle dukke opp denne veka ;-p Opp 0,5 kg. Heilt og holdent min eigen feil, for lite trening og for mykje Kims salt & pepper... Men no er det tilbake til normalen (må berre ete opp resten av posen....). Men trente dobbelt opp i går då. Lene mor: 8km? Det er bra det! Tenk om eg kunne fått ungane med på noko slikt... Og tenk om vi hadde hatt gangveg/fortau her, så eg faktisk kunne gått tur med ungane utan å måtte gå ned i grøfta kvart 10. sekund... *sukk*
Lene~mor til tre Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Ja å det som er bra er at jeg har ikke noe valg hehe, ungene går "bare" 4 km hver dag. Vi har 2 km å gå en vei til skolen, og jeg følger barna til skolen og går så hjem får så å gå å hente dem og gå hjem igjen. Ikke akkurat noen super vei vi har, da halve veien preges av gravearbeider og de mest traffikerte bygatene så derfor kan ikke barna gå alene. Ikke mye av veien vi går på fortau for å si det sånn...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Tror jeg må komme meg ut å gå en tur idag:) Er det som teller for meg. Komme meg i aktivitet, og jeg blir stadig i bedre form, og det er herlig å kjenne. Men jeg savner meg noe musikk på ørene, selv om jeg går med vogn.. Varierer dere trimmen? Jeg prøver og gå ulike turer (for variasjon og for ikke å gå lei), gå i ulendt terreng er jo bare best når jeg får gjort det. Så prøver jeg å sykle litt av og til. Så er jeg jo da medlem av ett trenings senter så tenkte jeg skulle kanskje benytte meg av det også.
MadamMim Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 Jeg hiver meg på!! Startet først nå på mandag jeg da, etter ferien. Foreløpig går det greit, men regner med at diverse "sug" snart melder seg.... Kroppen må bare komme seg over det første sjokket ved å ikke bli fora med allskens "dritt-mat" og godterier til daglig, tenker jeg. :-O Når det gjelder trening er jeg foreløpig på null-punktet der, har en mann som er rimelig opptatt om kveldene i en periode nå - så blir en smule låst hjemme med to små barn. Er ikke noe glad i å trene heller; Er rett og slett meget bedagelig anlagt! Men jeg vet jo at det ikke er noen vei utenom dersom jeg skal gå ned i vekt og føle meg bedre sånn generelt, så må bare finne en løsning på det med treninga. Har vært "støttemedlem" på treningssenteret borte i gata her 3 ganger (!) de siste åra, så er ikke veldig lysten på å melde meg inn der for 4. gang nei........ Jeg er skikkelig ivrig de første 2-3 månedene, også dabber det av - mens penga måndtlig blir trukket fra kontoen min! He-he! Noen som kjenner seg igjen??? :-)
Kulå Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 Jeg er med enda, men håpet heller ikke at denne tråden skulle dukke opp denne uka, grunn: opp 0,5 kg. MEN, så får jeg se på det positive da. Magemålet hadde krympet med 7 cm på de tre ukene jeg hr holdt på, hurra, får ikke lov å ikke være fornøyd da. Jeg prøver å få til noen turer, har blitt noen, og så trener jeg pilates her hjemme, 4 ganger i uken på 20 min. Og hver onsdg er det to timers håndballtrening.. Men det irriterer meg at vekta så og si ikke går nedover. Håper den gjør det etterhvert. Snopet klarer jeg for det meste å holde meg borte fra. Hender jeg tar en bit eller to. Men sist lørdag trykket jeg i meg en halv pose godt og blandet, men da ble jeg kvalm og har ikke spist noe siden....Snop altså. Mat er jeg litt for glad i, så det blir en del mat, er vel kanskje derfor vekta står stille, hehe, men syns ikke at jeg er noe særlig usunn i matveien. Og jeg prøver å spise nokså regelmessig. Stå på folkens, vi er gode!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. august 2009 #9 Skrevet 20. august 2009 Ja det er kjedelig med den vekta. Mi går heller ikke nedover uansett hva jeg gjør syntes jeg. Men nå må jeg bare holde ut. Jeg prøver og tenke livsstil, sundt kosthold, mye lek og aktivitet med barna. Og gå en del turer både alene og med familien og eller venner. Så håper jeg vekta snur etterhvert. Opp ett halt kg er kjedelig. Men kan jo være litt med syklus, hormoner, at det er varmt ute og masse slike ting å gjøre. Gled deg for de 7 cm, det er jo utrolig bra!!! Og vise hvor viktig det er å måle seg med målband slik at en kan glede seg over de målene når de går nedover:) Stå på videre alle sammen:)
solemio Skrevet 20. august 2009 #10 Skrevet 20. august 2009 Jeg har nettopp begynt, så jeg henger på Har trent 3 ganger denne uka, samt at jeg sykler 6 km (tur-retur jobb) daglig. Og så har jeg kutta chips og sjoko. Fra mandag har vekta gått ned 0,7 kilo. (det betyr at kroppen trenger dette) Forøvrig MÅ jeg skryte av at jeg våkna 0530 og fikk ikke sove i dag, så 0545 var jeg ute på joggetur. Hurra! Det var deilig å ha trent før jeg gikk på jobb, så spørs om ikke det bør bli en vane?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 20. august 2009 Så bra at så mange er med:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 21. august 2009 ned 0,9 kg..... og fornøyd denne gangen også, selv om jeg gjerne kunne tenkt meg at den vippet over 1 kg.... men FORNØYD!!!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. august 2009 #13 Skrevet 21. august 2009 Ja det må du være fornøyd med HAPPY, du er virkelig kjempeflink!! Du har vel bikket over 40 til sammen nå?? Det er jo helt utrolig:) Har du målt deg i cm også siden du startet? Merker du masse på klær og sånn underveis? (trenger ikke svare om du ikke vil..) Jeg hadde ikke veid meg på tre uker nå, og hadde gått ned 2 kg siden da, så nå er jeg i gang nedover håper jeg. Spent på neste fredag, først da jeg kan se hvor mye jeg går ned i uka. Jeg skal prøve å få målt meg i cm i morgen tidlig. Fikk ikke tid idag.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 22. august 2009 Ja, passerte 40 kg denne uken:))) Og slanke seg, har jeg funnet ut er en DYYYYYYYR affære..... Ingen av klærene mine som jeg hadde før jeg begynte å slanke meg er passe i dag, alt har jeg gitt bort...samtidlig som de første klærene jeg kjøpte meg, etter at jeg begynte, har også blitt alt for store... Så nå har jeg veldig lite klær:( 2 dongribukser, og 3-4 t-skjorter, og en tunika, som sitter perfekt... Men de blir vel kanskje for store de også snart, får jeg skal ned 6-7 kg til... så er målet mitt i boks... :-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå