081013 Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 er utrolig glad for at jeg fikk positiv test hos lege i dag, men det ble litt til bunnløs fortvilelse da jeg fikk vite at det vanvittige migrene anfallet jeg har, ikke kan medisineres med annet enn paracet....og de er det ikke så god virkning av ... noen som har gode smertestillende tips?
Rååååsa på ball Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 to paracet og en ibux, hold deg unna masse sukker, vin, for sterkt lys både ute og inne (skru ned lyset på pc-skjermen også), kald klut på pannen og et mørkt rom er vel det som hjelper best Og drikk MASSE vann!
081013 Skrevet 19. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2009 trodde ibux var fy fy når man er gravid jeg...
Rååååsa på ball Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Ja det er vel kanskje det!? Har glemt helt jeg nå :-S Da blir det jo med et litt verre..
lille sprelle Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 migrenen min forsvant under gravidieten (har kommet tilbake nå...) regelmessig alt (måltider, søvn osv) ikke for mye søvn solbriller masse vann litt kaffe eller cola hver dag
♠️SparEss♠️ Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Migrenen min ble helt borte under svangerskapet. Utrolig deilig må jeg si, men den kom tilbake etter fødsel da. Dette er visst veldig vanlig så får håpe du også merker dette. Paracet er ok under graviditet, men ibux skal man helst ikke ta. Lykke til og håper du ikke blir alt for plaget i løpet av svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå