Gå til innhold

Noen med termin i okt/nov-skiftet her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at jeg er så kort på vei i fht mange her inne. Er "bare" 28+4 i dag. :) Andre som er rundt der et sted? :)

Klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg også! Men, jeg tror at en del tar en liten pause i begynnelsen av 3. tri for så å komme sterkt tilbake når det nærmer seg fødsel. Det er i hvert fall min teori :o)

Skrevet

Hehe..kunne virke sånn kanskje. :) Når har du termin? Jeg venter min 9.nov. Tror selv det er en jente,men er ikke sikker. Fikk nemlig ikke no gode bilder av kjønnet på UL. Selvom jeg var der 2 ganger! ;)

Skrevet

Heisann

Jeg har menstermin 28 okt og ul termin 5 november....så er 29+1 ifølge ul terminen i dag :-)

Blir spennende å se om det blir oktober eller novemberbarn :-)

Hvor skal dere føde?

Jeg har plass på A-hus og ser frem til det

Skrevet

Jepp! Jeg har begger terminene 9.nov. føler meg passe fersk på 3.tri. Alle snakker om fødsel og overtid. Føler jeg ikke er helt der ennå, men er litt "gammel" på 2.tri, hehe... Bekymringer og tanker forandrer seg gradvis ser jeg, hehe....

Jeg skal føde på sykehuset telemark

Skrevet

A-hus? Hvor er det? Mener jeg leste på 2.tri at det var mange som skulle føde der.

Selv skal jeg føde på Sykehuset Buskerud i Drammen. Ser frem til det. Fødte 1.mann der og hadde egentlig en tøff fødsel med 4 forsøk med vakuum før han kom ut. Men sitter ikke igjen med noen dårlige følelser forde! Ser bare frem til-forhåpentligvis-"enkel" fødsel med nr.2,

Ja-spennende å se om det blir okt-barn eller nov-barn. :)

Skrevet

A-hus er Akershus Universitets sykehus :-) Ligger ute ved Lørenskog.

Fødte første på Ullevål, men syntes A-hus virker veldig bra nå som det er helt nytt også. Bor i Oslo, men hører likevel til A-hus :-)

Skrevet

Jeg har termin 27 oktober :) Med min flaks, så føder jeg i november. Hehe :cD Skal føde på UNN i Tromsø, bor 3 timer unna sykehuset.

Skrevet

Jeg har termin 4 november, så er også "kort på vei" i fht mange andre her inne.. ;) Skal føde på SØF.

Skrevet

Jeg har termin 30.10, og skal føde på St..Olavs..

Er 30 uker i dag faktisk:)

Skrevet

Jeg har termin 28.oktober. Akkurat 10 uker igjen i dag. :) Det er veldig mye snakk om fødsler og den slags her ja. ;P Blir nesten så jeg kjenner etter symptomene selv, selvom det er en stund igjen. ;P Hehe.. Skal føde på fredrikstad sykehus..

Skrevet

Ja, jeg synes også det virker som om "alle" er i ferd med å føde her inne:-) Jeg har termin 4.11, altså er jeg 29+2 i dag, og jeg begynner faktisk nå å se en ende på dette her:-) Tidligere har det virket veeeldig uoverkommelig å skulle gå gravid i 40 uker...

Jeg er forresten 3.gangs, og skal føde på Sentralsykehuset i Vestfold - SiV.

Skrevet

Jeg også:-) Er 28+6 idag og har termin 7. nov. Synes også det bare er høygravide og fødeklare her, men det er jo veldig greit å vite om at det er andre her inne som ikke har termin før om noen uker.

Skrevet

Skal forresten føde på Sørlandets sykehus Kristiansand:-)

Skrevet

Hei

Jeg har også hatt følelsen av at jeg er den eneste som fremdeles har litt tid igjen :) Jeg har termin 10 november, skal føde på Bærum.

Skrevet

Jeg har termin 28 oktober og skal føde i Drammen for 3 gang:)) Har laaange 10 uker igjen *smil*

Skrevet

Jeg har termin 1 november og skal føde på Bærum for 2. gang. Glder meg til å bli ferdig nå:)

Skrevet

jeg har termin 13.november. Så er enda kortere enn deg :/

28 fulgåtte uker i morgen jeg da :)

Skrevet

Jeg er 28+5 i dag, og har termin 8.november. Jeg skal føde på Førde Sentralsjukehus, og jeg er førstegangs.

Skrevet

Jeg har menstermin den 12okt, men ul termin den 23 okt, så da er det bare å vente å se :)

Skrevet

Jeg har også ul termin 23. okt. :-) Er ikke helt klar for å delta på alle fødselsdebattene enda, men gleder meg veldig til å komme så langt!

Skrevet

Eg har termin 29. oktober og er da 30+1 veker på vei. Skal føde på Haukeland sykehus, Bergen :-) Fødte 2 uker før tiden med førstemann, så da føder jeg sikkert på overtid denne gangen. Vi får se :-).

Skrevet

Har termin 19 okt. er 32 uker i dag og er allerede drittlei for å si det mildt, skal til S.I.V i tønsberg da dagen kommer=)

Skrevet

Jeg har termin 27 okt, men det kan jo fort bli til november det... Skal på Ullevål.

Skrevet

Jeg har termin 6. november og skal føde på Ullevål :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...