Gå til innhold

BURSDAGSGAVE TIL 5 ÅRING?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen gode forslag til hva man skal kjøpe i bursdagsgave til min datter som blir 5 år snart? Var inne på tanken om sånn Nintendo DS spill, men syntes det er dyrt pluss at hvert spill jo koster 400 - 500 kr. Klær har hune egntlig nok av, for ikke å snakke om leker. Trenger noe gode tips og forslag. HJELP!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipsene:) Hun har både sykkel og sovepose. Men fiskestang er jo en god ide:) Takk takk! Noen som har flere tips?

Skrevet

jeg har nok villet ventet 1 år til med DS-spill, siden hun bare blir 5 år, og at det er en dyr ting å miste, eller "rote" bort:)

Bordspill av noe slag, saccosekk,

Skrevet

Mi jente fikk DS da hun var 4.5 år. Hadde da spart penger leenge for å få rå til dette selv. Hadde jobbet for oss, vasket gulv og dekket bord o.l. Jeg var likevel bekymret for at det skulle bli slik at hun kjøpte dette bare fordi det var dette storebror sparte til og ville være lik han, og at hu hadde skjønt at hun kunne kjøpe en rosa DS. Men jeg har blitt positivt overasket av henne. Hun behandler DSen bra, passer på den, legger den til side når den ikke skal brukes, lader den når den trengs, og spiller fint på den. Så det er ikke sikkert jenta di er for ung??

Men om det er nødvendig å kjøpe den blir jo noe annet.

Forslag til gave: speil til rommet, ny lampe, nytt teppe? klokke. ryggsekk, koffert, skrivesaker/tegnesaker? hoppetau, hoppestrikk, rokkering.

Skrevet

Kom på noen til: sparkesykkel, rulleskøyter. brettspill,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...