Gå til innhold

Har startet med kanel kapsler og krom..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå får jeg se om det hjelper!! Kunne ta tre uker til full effekt på kanel kapslene. Og kromen ble jeg anbefalt fordi jeg har så veldig sug etter sjokolade, og det var krom i sjokolade så det kunne hjelpe. Så nå krysser jeg fingre for at jeg kan snu livsstilen min littegranne (les:en god del) til det bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er helt overbevist om at kanelkapsler hjelper:) Jeg har gått på det hver dag siden 1. feb, og ikke følt sult en eneste dag, på den måten jeg gjorde før( når jeg ble sulten, måtte jeg bare stappe noe i munnen, for å døve kvalmen).... men de siste 10 dagene har jeg vært tom for kanel, og har kjent at den voldsomme sultfølelsen har kommet snikende tilbake..... så nå har jeg endelig fått tak i mere...:)))

Skrevet

Ja så du skrev om det i en annen tråd. Så nå prøver jeg dette.

Hvor mange tar du til dagen? Står på boksa her at jeg skulle ta 3-4 kapsler daglig, så anbefalte dama på helsekosten meg og gjøre dette de tre første ukene så kunne jeg heller trappe ned etter det. Må si jeg fikk litt problemer med å svelge slike store kapsler så etter den tredje sa det stopp.. Dyre var de også! Hvor mye koster dine og hvor kjøper du dem?

mange spørsmål ble det..mange takk for svar på forhånd:)

Skrevet

Jeg tar 3 kapsler om morgenen, og 3 kapsler om kvelden...

Mine kapsler er litt mindre enn dine (375 gr stk).

Jeg kjøpte de første på helsekosten, der var de veldig dyre (nesten 300kr?) Men nå handler jeg kun gjennom Urtesenteret.no

Og de koster 110kr glasset, med 180 kapsler à 375 gr....

Disse er litt lettere å svelge også, siden de er litt mindre...

Og innholdet er det samme..... kun kanel:)))

Skrevet

bare pass på å ikke ta krom for lenge, da kan det virke mot sin hensikt;-)

Skrevet

Kan krom da virke slik at jeg får lyst på sjokolade mener du? oi, når er "for lenge" da?

ja mine kostet vel ca 260 kr for 100 stk, og det varer ikke så lenge når jeg skal ta 3-4 til dagen. En kapsel hos meg inneholder 500mg kanel.

urtesenteret.no skal jeg også sjekke ut ja..takk for tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...