Gjest Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Og det gikk jo kjeeeempe bra!!! Er 13+5 og fikk høre den NYYYDELIGE hjertelyden til den lille Termin 20,februar. Tok masse blodprøver, og urinprøven så kjempe bra ut Aaahh, nå føler jeg at jeg kan puste lettet ut. Kanskje jeg skal "belønne" meg selv,med å kjøpe noen søte,små babyklær senere :D
dølajinta Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Så artig da! Gratulerer. Jeg vurderer å bestille meg jordmortime i uke 14. Er 12+4 nå. Ble så skuffa av den første 12 ukers kontrollen at. Tok ikke blodprøver eller noen ting. Hadde ikke jeg sagt at jeg hadde med urinprøve, hadde han ikke spurt om den heller. Skrev ikke engang på helsekortet mitt. Var inne i 5 min. Han hadde nok ikke peiling. Guskjelov at jeg har kjøpt meg babysound, så jeg har hørt det lille hjertet slå selv da. Masse lykke til videre. Ikke kjøpt noen ting enda jeg heller. Fått en del av svigerinna mi da. Artig å følge deg videre. Stor klem
Gjest Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Takk "dølajinta" :) Hmmm,det måtte vært en skuffende førstekontroll ja :S Har ikke vært før nå,så alt måtte liksom skje på en gang. Jeg var ihvertfall veeeldig fornøyd me timen min Håper det blir bedre neste gang for deg, er litt viktig det synes jeg. Har også vurdert å kjøpe meg babysound,men vil heller la være. Hadde nok kommet til å blitt helt avhenging til slutt Kos og klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå