veldig fødeklar Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 hadde bekkenløsning i midt forige svangerskap, og har allerede merket plagene. Er 18+2 i dag. Jobber som lærer så det blir en del springing i gangene for å si det slik. Er usikker på om det blir noe bedre av å være hjemme å hvile. Trives veldig godt på jobb og har ikke lyst på sykemelding. Hvor lenge har dere gått før dere setter inn tiltak? Og hva har dere gjort? Sist gikk jeg til fysioterapaut uten at det var til no særlig hjelp.
Nov79 Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Hei, Jeg ble sykemeldt 100% fra jeg var i uke 19, er nå 35+6. Tviler på at du blir bedre av å jobbe, selv om det er veldig kjedelig å bare gå hjemme. Husk å passe på deg selv, for du skal jo virke etter fødsel også Jeg fikk henvisning til fysioterapeut, men vi hadde bare gruppetrening som ikke gav meg noe! Så jeg begynte med akupunktur og kopping. Det har hjulpet meg en del. Er nå også begynt med modningsakupunktur. Det negative er jo at dette må jeg betale selv, men jeg synes så absolutt at det er verdt det! Du må nesten bare kjenne selv på hvor mye du klarer, kanskje jobbe bare halvt. Men pass på deg selv og lykke til videre:)
lille frø, mor til to Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Jobber og som lærer og går ut i 50% sykemelding fra mandag av. 27 uker på vei. Jeg trives også i jobben og har gått mange runder med meg selv om dette er nødvendig. Men nå når jeg har tatt beslutningen er jeg veldig lettet, og jeg kjenner at dette var det eneste rette i min situasjon. Mange har rådet meg til dette, da det kommer en tid etter fødselen der det er viktig å være oppegående. Får forresten tett oppfølging av fysio. Hjelper masse. Trener bekkenet hver dag.