2prinsesserogbim Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Har ikkje vert her inne på lenge og vet ikkje om dere fortsatt husker meg.. Men på tirsdag 25 aug blir eg satt i gang, så det er bare 6 dager igjen:D Gleder meg.. Skal ta akupunktur i måro får å sjå om han kan sette meg i gang da.. Søstra mi skal gifte seg den 29 aug og vil svært gjerne få med meg bryllupet så håper akupunkturen klarer å hjelpe meg.. Er veldig lei og sliten nå... Og gleder meg til å møte knøttet mitt... Har slitt med rier som blir regelmessige for så å gi seg igjen, det tar bare knekken på meg så det skal bli godt å få svangerskapet overstått og eg blir 2 barnsmamma:D
Johan Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Så spennende. Håper du rekker bryllupet;-) Her er det også mye rie-tull i dag, så vi får se hvor lang tid det tar denne gangen... Lykke til!
Bare blåbær Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 åiij.. krysser fingrene for at akupunkturen hjelper deg, sånn at du får før, og kan få med deg bryllupet til søsteren din:) Lykke lykke til!!!
Venter09<3med ny spire Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Kan jeg spøre deg hvorfor du blir satt igang?
2prinsesserogbim Skrevet 19. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2009 Har svangerskapsdiabetes og bruker insulin., derfor blir eg satt i gang.. De gjor så masse feil sist, ingen oppfølging, gikk 11 dager på overtid og jenta blei over 5 kilo.. Så denne gangen har eg fått skikkelig oppfølging, insulin og vekstkontroll anna kver uke.. Så nå blir eg satt i gang og får heldigvis en litt mindre baby...
2prinsesserogbim Skrevet 19. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2009 Det endte forresten i keisersnitt sist..
Venter09<3med ny spire Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 oki .. det er ikke noe morro. bra du blir fulgt opp godt nå da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå