Gå til innhold

dag 3 over tiden....ÆSJ

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg lei...trodde virkelig jeg skulle få før tiden,men nei da..her sitter jeg og leser om alle som har fått,og alle som har tegn på at det skal begynne snart...ikke har det gått noen slimpropp som alle skriver om...har litt menssmerter,men ikke noe start for det har jeg hatt i en 3ukers tid...

har ei store søster som gleder seg stort, og tilogmed hun er lei av og vente nå..

prøvd alle kjerringråd og, ser ikke ut som de funker...er Lei...sorry...litt syting dette...men må få det ut!! :)

håper det er min tur snart.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her... 4 dager over. Veslemor har ikke engang festet seg. Har hatt litt menssmerter jeg også men thats it!!

Alle her i huset er leie nå.. Det er jo så kjedelig å gå å vente på at ingenting skjer!

Hvor skal du føde, og har du pratet med lege/jordmor om å bli satt i gang?

Hvor lenge må du gå over tiden før de "gjør" noe?

Skrevet

Jo takk du. Har det akkurat som deg! Bare at jeg er 6 dager over tiden. Ikke noe propp som er gått her heller, og har masse kynnere, murringer i rygg og nedpress, men sånn har det vært i en uke eller to snart så er ikke noe tegn her heller. Og er mildt sagt drit lei no. Alle maser om jeg ikke skal føde snart! Jo hadde det vært opp til meg hadde babyen vært en måned allerede=/ Hehe

Kjerringrådene funker ikke her heller! Men det er jo litt kjekt å prøve de ut da=) Men syns godt at tulla kunne velge å komme no..!

Sender masse fødestøv=) Og håper at det snart er våres tur!!

Skrevet

ja skjønner at folk bare vil være hyggelig,men syns de kan spare seg for komentarene nå...er skikkelig hormonbombe..hehe..syns virkelig de er unødvendig..:)

skal føde på st.olavs så skal dit på overtidskontroll etter helga..men syns det er så leenge til..:) hehe..bare syt på meg..får håpe det skjer i natt kanskje..krysser fingrene for oss alle...tar imot og sender fødestøv videre:) lykke til alle sammen...det må bli vår tur snart ja...:)

Skrevet

jeg er 12 DAGER OVER!!

skal på sykehuset på fredag om ingen ting skjer før-

Skrevet

føler med dere jenter, jeg er 8 dager over idag, og er skikkelig lei... alle kjerringråd er også prøvd ut, men har ikke hjulpet på meg ;/ hodet var heller ikke helt festet da jeg var hos jordmor i går :( har nesten gitt opp at det skal starte av seg selv, blæææ... lei av alle som ringer hver dag og maser om det har skjedd noe... skjønner at de også er spente, men vi har jo sagt at de får beskjed så snart noe har skjedd. uff, er bare så lei nå... skal på overtidskontroll på sykehuset på fredag, så får vi se hva som skjer da :) men blir nok ikke satt i gang før over helgen...

Skrevet

Håper det snart "løsner", virker som om det er mange som er over tiden her inn nå. Jeg har selv 7 dager til termin, så er vel litt tidlig å begynne sutre... Men jeg var også veldig klar for å få før tiden. Håper virklig ikke at det blir noe overtid på meg, da spyr jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...