Tone 77,Bergen,fødte 190909 Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Her det sanger til deg eller til barn..?? Hvis det er til deg så kan jeg tipse om Nelly's låt som heter Body on me Den har jeg vært hekta på en stund... Hvis det er barnesanger så har jeg veldig mange favoritter..... Men kanskje du må være mer spesifik? hilsen tone
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Den til Donkeyboy, "Ambitions" (norsk).
chiquetita Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Eva Cassidy, songbird. Fra love actually, nydelig sang!
KaM Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Sjekk ut Rascal Flatts,de har mange fine sanger synes jeg:) My wish,Broken Road er et par av dem:)
Mammaioktober Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 De absolutt fineste sangene jeg vet: Lamb - Gabriel Editors - Push Your Head Towards The Air og Camera Telefon Tel Aviv - I Lied Pete Yorn - On Your Side Kings Of Leon - Closer Passion Pit - Sleepy Head Yeasayer - Tight Rope Må høres =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå