Gå til innhold

regelmessige kynnere, eller er det rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden i morges har jeg har hatt regelmessige kynnere med 8min. mellomrom. Forandrer seg ikke når jeg endrer mellom ro og aktivitet men er ikke vonde. Begynner å lure på om det kan være riene som er i komminga? Hadde rolige rier i starten sist men de var vonde og ikke regelmessige. Er 38+3 i dag og dette er tredjemann. (første startet med vannavgang) Noen som kan hjelpe meg å synse litt? Blir spennende å se om de tar seg opp eller roer seg utover kvelden :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj,så spennende!:):)Synes dette høres ut som starten på fødsel jeg ja,startet sånn med min føste.Venter nå nr 3 jeg også,og venter bare på at noe skal skje,termin imorgen...

Ønsker deg lykke til iallefall!:)

Skrevet

Har det ganske likt som deg jeg og, men det varierer en del hvor lenge det går mellom. En periode (hvis jeg sitter i sola) kommer de med 4-5 min mellomrom, sitter jeg på stol kommer de mye sjeldnere... Jeg synes det ligner veldig på mase-riene jeg var plaget med sist, og håper kanskje vannet går snart sånn at riene tar seg opp... Men det er uansett ikke kynnere for de er så takvis, og hele magen står som en stram spiss når de står på. De starter rolig ovenfra, og tar seg opp med en skikkelig topp på slutten, og jeg må konsentrere meg om å puste...

Skrevet

Ja akkurat slik hadde jeg det sist, litt uregelmessig men såpass tak i at jeg måtte holde pusten og konsentrere meg litt. Men denne gang har de vært helt regelmessige men ikke vonde. Har ikke sovet mer enn 4 timer i natt men fikk en time på øyet nå tross maseriene (tror kanskje det må være det eller modningsrier). Er heldigvis ikke så plagsomt så om jeg får sove godt i natt gjør det ikke noe om det fortsetter i morgen. Lykke til for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...